Gjest DaMan Skrevet 17. mars 2001 Del Skrevet 17. mars 2001 Sitter her med en ekkel følelse i brystet... ikke noe smerte, men en slags ekkel følelse som om noen drar noe gjennom brystet mitt og ut i ryggen. Blir enda verre etter mer jeg engster meg, så jeg prøver å slappe av og ta det rolig. Mitt blodtrykk pleide å ligge på ca 110sys 67dia. NÅ, derimot, ligger den på 140sys og 80dia... og jeg har en hvilepuls på 100! (normalt lå min hvilepuls på 80-90). Hjertet mitt slår ujevnt også, noe som det alltid har gjort men ikke SÅ mye som NÅ. Hørte blodtrykksmåleren gikk "amokk" med den pipingen (- =pause): Pip---pip---pip-pip-pip--------pip. Ikke noe gøyt dette her! Jeg må innrømme at jeg tok effedrin på treningen i dag (trente vekter). Har brukt et kosttilskudd i 4dager nå og det er først NÅ jeg føler meg helt jævlig! Produktet jeg har brukt inneholder følgende (pr kapsel): 50mg 4Androstenediol, 50mg 5Androstenediol, 50mg 19-Norandrostenedione, 100mg Caffein, 200mg Ephedra extract (8%), 50mg L-Phenylaline, 50mg L-Tyrosine. Jeg tok altså 1kapsel før treningen i 4dager. Tror nok at det er effedrinen som har hovedskylden i dette blodtrykket. Hva skal jeg gjøre ? Er dette farlig ? Holder jeg på å DØ! ??? Jeg har sagt til meg selv: "ALDRI mer!", men jeg kjenner meg så godt selv at jeg kommer til å begynne igjen på mandag. Er liksom litt psykisk avhengig. Fikk en sånn fin "rus" på treningen og følte meg helt topp! Angrer at jeg i det hele tatt begynte å bruke dette produktet! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/22329-f%C3%B8ler-jeg-holder-p%C3%A5-%C3%A5-d%C3%B8/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DaMan Skrevet 17. mars 2001 Del Skrevet 17. mars 2001 Tok blodtrykket i dag også, og fikk bra resultater. Men jeg ser at resultatene varierer veldig mye selv om det er bare noen få minutter mellom målingene. SYS ligger nå på rundt 113-117 og DIA ligger på 70-78. Dette er vel ganske bra! (klarte å slappe skikkelig av da jeg tok denne testen!) Forresten.... jeg ser at DIA har steget litt i den siste tiden, kan dette ha noe med treningen å gjøre ? (jeg gjør litt kardio) Er det bra eller dårlig ? Og pulsen ligger nå på 76-85... varierer veldig mye. Jeg tror jeg lider av ekstrem nervøsitet og uro, noe som kan øke pulsen men jeg har aldri opplevd en hvilepuls på over 105-110. Tror nok det er denne nervøsiteten i tillegg til fysisk utmattelse av treningen (gjorde endel kardio) som utløste denne høy pulsen jeg fikk i går. Tror blodtrykket har noe sammenheng her også. Og så det med pipingen... ALLTID når jeg tar blodtrykket, så hører jeg minst én gang at hjertet slår litt ut av takt. Kanskje det er et ekstraslag eller noe....men dette er vel normalt ? Og det er vel også normalt at hjertet slår mer ujevnt når man er fryktelig nervøs og/eller når man er helt utmattet etter treningen ? Jeg kommer til å fortsette med effedrin på treningsdagene.... det har jeg bestemt meg for. Og jeg skal begynne å ta kardiovaskulær trening litt mer seriøst, slik at jeg kan bygge opp et sterkt og friskt hjerte. Kanskje jeg klarer å redusere hvilepulsen min i fremtiden. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/22329-f%C3%B8ler-jeg-holder-p%C3%A5-%C3%A5-d%C3%B8/#findComment-95424 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom Skrevet 18. mars 2001 Del Skrevet 18. mars 2001 Tok blodtrykket i dag også, og fikk bra resultater. Men jeg ser at resultatene varierer veldig mye selv om det er bare noen få minutter mellom målingene. SYS ligger nå på rundt 113-117 og DIA ligger på 70-78. Dette er vel ganske bra! (klarte å slappe skikkelig av da jeg tok denne testen!) Forresten.... jeg ser at DIA har steget litt i den siste tiden, kan dette ha noe med treningen å gjøre ? (jeg gjør litt kardio) Er det bra eller dårlig ? Og pulsen ligger nå på 76-85... varierer veldig mye. Jeg tror jeg lider av ekstrem nervøsitet og uro, noe som kan øke pulsen men jeg har aldri opplevd en hvilepuls på over 105-110. Tror nok det er denne nervøsiteten i tillegg til fysisk utmattelse av treningen (gjorde endel kardio) som utløste denne høy pulsen jeg fikk i går. Tror blodtrykket har noe sammenheng her også. Og så det med pipingen... ALLTID når jeg tar blodtrykket, så hører jeg minst én gang at hjertet slår litt ut av takt. Kanskje det er et ekstraslag eller noe....men dette er vel normalt ? Og det er vel også normalt at hjertet slår mer ujevnt når man er fryktelig nervøs og/eller når man er helt utmattet etter treningen ? Jeg kommer til å fortsette med effedrin på treningsdagene.... det har jeg bestemt meg for. Og jeg skal begynne å ta kardiovaskulær trening litt mer seriøst, slik at jeg kan bygge opp et sterkt og friskt hjerte. Kanskje jeg klarer å redusere hvilepulsen min i fremtiden. Her har du stort sett angitt normalverdier. Se forøvrig annet svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/22329-f%C3%B8ler-jeg-holder-p%C3%A5-%C3%A5-d%C3%B8/#findComment-95767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Einar Søyland, spesialist i hjertesykdom Skrevet 18. mars 2001 Del Skrevet 18. mars 2001 Kommentar til DaMan. Jeg mener å huske at du tidligere anførte at du ikke brukte anabole steroider. Det "kosttilskuddet" du har brukt (og som du omgående burde slutte med) inneholder utelukkende anabole steroider, i tillegg til adskillig koffein og endel andre stoff. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/22329-f%C3%B8ler-jeg-holder-p%C3%A5-%C3%A5-d%C3%B8/#findComment-95769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.