Gå til innhold

anfall med lammelse og besvimelse

Anbefalte innlegg

Gjest bentis

jeg er ei jente på 18 år som i de siste 3 ukene har hatt anfall der jeg holder på å besvime og får lammelser i ben og armer. Dette kan variere med lammelse i ene siden, bare bena eller bare armene. Anfallene har en varighet fra 15 til over 30 minutter, og opsstår gjerne da jeg er sliten. Har vært hos lege gjentatte ganger og han/hun sier det skylles nervus vagus. En annen lege sier at det er epelepsi eller migrene. Ved første anfall hadde jeg migrene, men dette er ikke tilfelle ved de siste anfallene. Ellers har jeg ganske sjelden migrene anfall. Etter anfallene er jeg kjempe sliten og føler meg tilnærme dope. Ellers har jeg vært syk i 1 1/2 år med tvar, kyssesyke, noe som virker som en forkjølelse/influense som aldri går over. Legen utelukker hjernesvulst pga at lammelsene varierer og er ikke på de samme stedene hele tiden. Har min lege rett da det gjelder nervus vagus eller hva feiler det meg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22335-anfall-med-lammelse-og-besvimelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...