_noOne_ Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Hei, jeg er ei jente på 15. Min far har en sykdom som innebærer migrene 24/7. Husker ikke helt hva sykdommen heter. Men jeg har hatt migrene av og til/sjeldent når jeg var liten, og det var vell ca 2år siden jeg begynte å få det mye mer. Kansje 2-3 ganger i uken. Jeg oppsøkte legen og han sa det kansje kunne være pga arv, stress eller noe. Så jeg fikk Imigran, men hver gang jeg tok det, ble det verre. Å i di siste mndene har jeg hatt det ganske mye mer, en uke gikk jeg med det en uke i strekk. Å da fikk jeg Ibux Ibuprofen 600g, men hjelper ikke så mye det heller. Kan det vær jeg kan få dem samme sykdommen som min far? For migrenen har blitt hyppigere. Jeg får migrene i sammenheng med hva som helst egentli, ikke noe spessielt, tilogmed av å bare ligge i ett mørk rom å slappe av.. Mvh. Jente 15 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223368-migrene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.