Gå til innhold

jeg klør og jeg klør

Anbefalte innlegg

Gjest klør overalt

De siste 4 dagene klør jeg som en gal på kroppen og jeg får eksemaktige flekker rundt om på kroppen. Spesiet under armene, på lårene, bak knærne, på overarmene og på ryggen. Helt pyton. Smører på med A derma krem men det hjeper ikke. Hva kan dette være, det kommer sånn plutselig, ikke vært plaget av dette før. Bør vel ta meg en tur til hudlegen, men tenkte å høre med dere her inne først. Noen som vet hva dette kan være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223509-jeg-kl%C3%B8r-og-jeg-kl%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Marres

Du er vel ikke allergisk mot noen av hdproduktene du bruker? Husker jeg brukte SebaMEd en gang jeg hadde tørre hender. BLe rød og det svidde som bare det, og jeg tenkte "jøss, hvor tørr jeg er" og smurte på. En halv tube senere foreslo noen at jeg kanskje ar allergisk...hehe...en annen krem fikset problemet :)

Annonse

Gjest klør overalt

Du er vel ikke allergisk mot noen av hdproduktene du bruker? Husker jeg brukte SebaMEd en gang jeg hadde tørre hender. BLe rød og det svidde som bare det, og jeg tenkte "jøss, hvor tørr jeg er" og smurte på. En halv tube senere foreslo noen at jeg kanskje ar allergisk...hehe...en annen krem fikset problemet :)

Begynner nesten å lure på om det kan være skabb, men forstår ikke hvor det kommer fra.... Ekkelt!!!

Klør fortsatt mye og mest under armene, rundt brystpartiet, magen og litt ved knær og ankler. PÅ kvelden er det verst.

Det som er litt merkelig er at det er ingen andre i familien som klør. HVerken samboer eller de to barna våre er plaget. Burde ikke de også klø hvis det er skabb?

Har bestilt time hos hudlege, men det er ikke før om 2 uker:(

Får vel bare overleve med kløen til da....

Begynner nesten å lure på om det kan være skabb, men forstår ikke hvor det kommer fra.... Ekkelt!!!

Klør fortsatt mye og mest under armene, rundt brystpartiet, magen og litt ved knær og ankler. PÅ kvelden er det verst.

Det som er litt merkelig er at det er ingen andre i familien som klør. HVerken samboer eller de to barna våre er plaget. Burde ikke de også klø hvis det er skabb?

Har du kjøpt deg noen nye klær som du ikke har vasket før du brukte dem. Mora mi klare utrolig nok å få gule stafylokokker fra ei bukse hun hadde kjøpt.

trk1365380645

Det høres ikke ut som skabb:) Det ser ut som røde "tråder" med svarte prikker i enden, så vidt jeg har skjønt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...