Gå til innhold

angst i natten

Anbefalte innlegg

får ikke sove, flashback, føler at han er i rommet og alt gjentar seg. alt gjør vondt, jeg kjenner det i hele kroppen. alt han gjorde, de stumme skrikene mine, han som velter seg i vellyst. dissosieringen ble min venn, og er fortsatt min venn. den hjelper meg når han holder på som verst. men nå i natt er den for svak, hjelper meg ikke vekk.

jeg får han ikke vekk, selv her jeg sitter nå, glir hendene hans over hele kroppen min, prøver å tenne meg, men det klarer han ikke. jeg vil slå han vekk, men hvordan slår man vekk noen som bare er en tanke, en følelse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223524-angst-i-natten/
Del på andre sider

Fortsetter under...

javelda1365380927

tenk om....

vi kunne fungert som datamaskinen, trykket på "delete" på alle minnene vi overhode Ikke vil ha! Det hadde vært noe.. og om kvelden kunne vi trykket på "gå i dvalemodus" ,min store ønskedrøm!

Håper du har mulighet til å snakke med noen, at du får noen form for hjelp.

Sender over varme tanker til deg. Forstår hva du sliter med, men har ikke så mye fornuftig å si til deg...har det litt kjipt selv nå..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223524-angst-i-natten/#findComment-1675294
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...