Kamilla82 Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Hei!Jeg sliter litt.. Jeg er en jente på 23år. For noen år tilbake begynte jeg å få hår rundt brystvortene, og fra navlen og ned. Det er kjempeekkelt!! Noen er lange (har aldri klart å la de vokse å se hvor lang de blir), andre er svarte og stive. De jeg får rundt brystvortene napper jeg med pinsett. Jeg prøver å la de fra navlen og ned være. Jeg napper de som er svarte og vises godt. Jeg har også i frustrasjon vokset det bort. Hjelper ikke. Jeg er ikke plaget med hår i ansiktet. Til tider har jeg lurt på om jeg ikke skulle være kvinne. Jeg har nesten ikke pupper. Av andre ting som plager meg (det kan jo ha noe med hverandre å gjøre..?) er at jeg svetter så mye. blir alltid våt under armene, samme hvilken deo jeg bruker. Ellers kan jeg si at jeg er 177cm/94 kg, sliter med å gå ned i vekt. Har periodevis depresjoner, og har slitt med angst. Kroppen min er full av føflekker, fra 1mm til 1,5cm store.. jeg har kanskje et par hundre. Har fjernet noen av de. Plages med at det er så mye ekkelt med kroppen min, og er ikke komfortabel med å kle av meg foran folk. Har ikke gått i t-skjorte og hvertfall ikke bikini siden før puberteten. Kan noe gjøres? Både med hårproblemet og føflekkene.. Jeg skjønner jo at jeg ikke kan operere bort alle føflekkene.. jeg skulle bare ønske de forsvant. Er jeg mer eksponert for hudkreft med så mange føflekker?Kan det være en sykdom som gjør at jeg får hår der jeg ikke vil? JEg husker en gang jeg var hos legen. De snakket om hypofysen min. Den var forstørret. jeg var vel kanskje 14 år da. hva betyr det? Om jeg begynner på p-piller.. blir jeg mer plaget av slikt da? for det inneholder vel hormoner.. Håper på svar...Kamilla 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223582-veiviser-og-h%C3%A5r-p%C3%A5-bryst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
soleil Skrevet 21. mars 2006 Del Skrevet 21. mars 2006 Kan hende du har et hormonelt problem. Syns du først skal undersøke dette hos lege før du begynner med andre virkemidler! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223582-veiviser-og-h%C3%A5r-p%C3%A5-bryst/#findComment-1676581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.