vinnie909 Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 Hei, besøkte en lege for ca 3 mnd siden angående en blank (gjennomsiktig) hinne på forhud og noe rødt sårlignende ved det slimhinnelignende partiet rundt hodet.Fikk da utskrevet Zovirax krem og Dalacin(flytende) som jeg skulle bruke overalt.Litt skeptisk etter å ha lest pakningsvedlegg (ikke brukes på slimhinner.)og at nevnte bruksområder ikke inkluderte underliv, men kviser i ansikt, oppsøkte jeg en ny lege som ba meg kaste begge legemidler.(hadde ikke herpes,men kondylomer/kjønnsvorte.)Men jeg var dum nok til å bruke dem først.Ble svimmel og fikk diare hver dag.hovedproblem: Nå ser forhud stygg , tørr og rynkete ut,(spesielt ved øvre del.)hele penishode har forandret seg , og ser skitten og ekkel ut. Kan det komme av Dalacin? Har også brukt lamisil, og en type til krem. Jeg er frustrert og finner ikke noe svar noen plass.kan jeg bruke noen å smøre? noen svake såper? har lyst å klage på legen. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223721-skadet-forhud-feil-medikament/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.