Byrge Skrevet 22. mars 2006 Del Skrevet 22. mars 2006 For ca 7 ½ uke siden fikk jeg gipset beinet fra kneet og ned. Årsaken var brudd i et bein i foten yttersiden. Bruddet ble forårsaket av fall fra tak ned på hardt underlag. Så hvitt jeg veit går det ett leddbånd fra hokkelkulen og framover og festes i et bein. Ved dette beinfestet oppsto bruddet ved at det ble revet ut en beinsplint. Nå har jeg fått av gipsen, men kan ikke belaste beinet. Det ble ikke foretatt stabilitetstest av ankelen eller visuell inspeksjon når gipsen ble fjernet. Jeg er hoven på begge sider av foten mellom hokkelkulene og akillessenen.Jeg er ømm på yttersiden. Jeg er også hoven på vrista. Som aktiv friluftsmann med hund, pulk og unger er jeg bekymret for at jag ikke tilbys nødvendig behandling for at skaden skal leges. Dette pga dårlig økonomi i Helse Midttnorge. Da blir jeg å betale regningen selv. Min alder er 55 år Har jeg grunn til bekymring? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223731-hoven-ankel-etter-at-gipsen-ble-fjernet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.