Gjest Puselille Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Jeg har klart å fryst på meg en urinveisinfeksjon, og på grunn av MYE snø har jeg ikke sjans til å komme meg til legen (bilen står bak store snødunger). Noen gode tips til å få den bort? Hiprex brukes til langtidbehandling, men kan det hjelpe å ta f.eks 2-3 av dem? *drikker et par glass appesinjuice* 0 Siter
mrxx Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hva med drosje eller noen du kjenner som kan kjøre deg til legen? 0 Siter
carma Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Tranebærkapsler og masse væske. Men hvis du ikke har sånt liggende heller så sliter du vel? Hvis det er en utviklet UVI (ikke bare i oppstartsfasen) så ville jeg heller tatt en drosje til legen og fått antibiotika enn å la det utvikle seg videre oppover. Nyrebekkenbetennelse er virkelig smertefullt... 0 Siter
Gjest Puselille Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Tranebærkapsler og masse væske. Men hvis du ikke har sånt liggende heller så sliter du vel? Hvis det er en utviklet UVI (ikke bare i oppstartsfasen) så ville jeg heller tatt en drosje til legen og fått antibiotika enn å la det utvikle seg videre oppover. Nyrebekkenbetennelse er virkelig smertefullt... Det er bare i oppstarten. Kjendte det først i går morgen, men ble bedre ut over dagen. Så våknet jeg i dag tidlig og nå er det normalt uvi vondt. Tok en stikks og det var bare utslag +3 laukocytter, +3 blod og bare +1 på nitrit. Når det er så lite utslag på nitrit så vet jeg legen vegrer seg for å gi meg tabletter. Derfor venter jeg såfall til nivået av nitrit er høyere. Jeg har ikke tranebærkapsler, men funker tranebær juice like bra?? Det får jeg skaffet.. 0 Siter
carma Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Det er bare i oppstarten. Kjendte det først i går morgen, men ble bedre ut over dagen. Så våknet jeg i dag tidlig og nå er det normalt uvi vondt. Tok en stikks og det var bare utslag +3 laukocytter, +3 blod og bare +1 på nitrit. Når det er så lite utslag på nitrit så vet jeg legen vegrer seg for å gi meg tabletter. Derfor venter jeg såfall til nivået av nitrit er høyere. Jeg har ikke tranebærkapsler, men funker tranebær juice like bra?? Det får jeg skaffet.. Siden du har tatt stx og vet verdiene ville jeg tatt en telefon til legekontoret og hørt hva de anbefaler. 0 Siter
cec5 Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Det er bare i oppstarten. Kjendte det først i går morgen, men ble bedre ut over dagen. Så våknet jeg i dag tidlig og nå er det normalt uvi vondt. Tok en stikks og det var bare utslag +3 laukocytter, +3 blod og bare +1 på nitrit. Når det er så lite utslag på nitrit så vet jeg legen vegrer seg for å gi meg tabletter. Derfor venter jeg såfall til nivået av nitrit er høyere. Jeg har ikke tranebærkapsler, men funker tranebær juice like bra?? Det får jeg skaffet.. Ja, det skal visstnok funke like bra. Jeg har ikke hatt effekt av tranebærkapsler. Men kjerringrokk te virker bra på meg!! 0 Siter
fresja Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Det er bare i oppstarten. Kjendte det først i går morgen, men ble bedre ut over dagen. Så våknet jeg i dag tidlig og nå er det normalt uvi vondt. Tok en stikks og det var bare utslag +3 laukocytter, +3 blod og bare +1 på nitrit. Når det er så lite utslag på nitrit så vet jeg legen vegrer seg for å gi meg tabletter. Derfor venter jeg såfall til nivået av nitrit er høyere. Jeg har ikke tranebærkapsler, men funker tranebær juice like bra?? Det får jeg skaffet.. Jeg vil tro juicen fungerer like bra. Vi får jo mye fortere virkning av noe flytende enn av noe vi spiser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.