Gjest Colgate Total Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Vi har "alltid" brukt Colgate`s Total tannkrem. Men etter sist FBI-sending kastet vi tuben, etter at de tok opp temaet om de stoffene som er i denne tannkremen .... problemet vårt er at jeg klarer neimen ikke å finne en tannkrem som er så god som Total`en. (Vi kuttet ut Total`en da de tok opp dette for noen år tilbake også, men siden jeg ikke fant noen annen god tannkrem gikk vi tilbake til den. Syns også det er rart at ikke butikkene tar den ut av hyllene sine siden disse tilsetningene ikke er bra for oss ..... ) 0 Siter
kizmiaz Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Har også kuttet ut den. Heter ikke det stoffet Triclosan, eller...? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Har også kuttet ut den. Heter ikke det stoffet Triclosan, eller...? Joda, det er det stoffet heter.Svineri! 0 Siter
kizmiaz Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Joda, det er det stoffet heter.Svineri! Ja, æsj. Jeg leser innholds-deklarasjoner på nesten alt vi kjøper, særlig til barna. Og nå på maten også. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hva er galt med Colgate Total? Er det bare totalen, eller alle colgatene? 0 Siter
Gjest Colgate Total Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Hva er galt med Colgate Total? Er det bare totalen, eller alle colgatene? Det er kun Total`n. Det har et stoff i seg som gjør at vi blir resistense mot bl.a. penizilin. 0 Siter
Sofline Skrevet 22. mars 2006 Skrevet 22. mars 2006 Det er kun Total`n. Det har et stoff i seg som gjør at vi blir resistense mot bl.a. penizilin. Takk for opplysningen-den skal jeg ikke kjøpe igjen. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 23. mars 2006 Skrevet 23. mars 2006 Det er kun Total`n. Det har et stoff i seg som gjør at vi blir resistense mot bl.a. penizilin. Er det den røde? Isåfall, den er jeg villig til å gå i døden for! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.