Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

fuji1365380447

HIV smitter ikke lett hverken på den ene eller andre måten.

Ved å motta oral-sex så tror jeg at sjansen er ekstremt liten. Med mindre du har så på penis og hun hadde et blødende sår i munnen, så tror jeg du kan ta det med ro. Spytt er ikke særlig smitteførende.

Var det en person i risikosonen som gav det oral-sex?

Ved å motta oral-sex så tror jeg at sjansen er ekstremt liten. Med mindre du har så på penis og hun hadde et blødende sår i munnen, så tror jeg du kan ta det med ro. Spytt er ikke særlig smitteførende.

ja personen er prostituert, dvs risikogruppen, itillegg varte det ikke lenge, jeg sa stopp, da jeg skjønte hva jeg gjorde.

glemte å si at jeg hadde på kondom, som den prostituerte satt godt på, itillegg fikk jeg med at hun holdt hånden rundt der kondomet sluttet, så jeg har mest sannsynlig ikke hatt noen form for hudkontakt

glemte å si at jeg hadde på kondom, som den prostituerte satt godt på, itillegg fikk jeg med at hun holdt hånden rundt der kondomet sluttet, så jeg har mest sannsynlig ikke hatt noen form for hudkontakt

Har den begynt å falme? Det pleier å være et dårlig tegn.

fuji1365380447

ja personen er prostituert, dvs risikogruppen, itillegg varte det ikke lenge, jeg sa stopp, da jeg skjønte hva jeg gjorde.

Men selv om hun var prostituert, så er det jo slett ikke sikkert at hun var smittet av HIV.

Og som sagt, selv om hun var,så skal det mye til at det smitter fra spytt og over til dine slimhinner.

Men jeg tror nok ikke du får fred før du får tatt en HIV test. Gå til Olafia-klinikken - de gjør tester gratis og er vant til å rådgi i slike vanskelige situasjoner.

Annonse

Leste først nå at du hadde på kondom.

Da tror jeg virkelig ikke at du behøver å bekymre deg!

Folk er jo gift og har ubeskyttet sex i mange år uten å bli smittet av sin parter med HIV.

Men ta uansett en test, så får du fred i sjelen.

takk for svar, fuji

mvh

meg

Leste først nå at du hadde på kondom.

Da tror jeg virkelig ikke at du behøver å bekymre deg!

Folk er jo gift og har ubeskyttet sex i mange år uten å bli smittet av sin parter med HIV.

Men ta uansett en test, så får du fred i sjelen.

Fuji , en ting til; når kan man gå til legen for å teste seg?

fuji1365380447

Fuji , en ting til; når kan man gå til legen for å teste seg?

Jeg tror at det er slik at ved HIV smitte, så må man først ta en test like etter, og så en test til tre måneder senere pga lang inkubasjonstid til viruset.

Du kan ringe

Informasjonstelefonen om aids 810 03200 (betjent mandag til og med torsdag kl. 17:00 - 20:00)

Her får du tilbud om en individuell og anonym samtale.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...