Gå til innhold

Teste seg eller ikke

Anbefalte innlegg

Gjest lohab
Skrevet

sannsynlig heten for å ha fått hiv er meget liten,nær 0, er det lurt å teste seg eller leve i god tro resten av livet. Da lever man ihvertfall. Noen kommentarer på dette?

fuji1365380447
Skrevet

Selv om jeg aldri har gjordt noe som skulle tilsi at jeg skulle ha pådratt meg HIV, så har jeg hatt perioder med angst for at jeg likvel, på mystisk vis, hadde fått viruset.

Da jeg ble gravid ble jeg testet, og jeg må si at det var utrolig deilig å se ordet NEGATIV svart på hvitt.

Nå VET jeg at jeg ikke er mittet, og kan være 100 % trygg. Og det er en deilig følelse som jeg unner deg. Usikkerhet er guffent.

Gjest teste
Skrevet

Lurt å teste seg. Da lever man i hundre prosent visshet retsen av livet

Skrevet

Selv om jeg aldri har gjordt noe som skulle tilsi at jeg skulle ha pådratt meg HIV, så har jeg hatt perioder med angst for at jeg likvel, på mystisk vis, hadde fått viruset.

Da jeg ble gravid ble jeg testet, og jeg må si at det var utrolig deilig å se ordet NEGATIV svart på hvitt.

Nå VET jeg at jeg ikke er mittet, og kan være 100 % trygg. Og det er en deilig følelse som jeg unner deg. Usikkerhet er guffent.

Fuji- hvor langt tid tar det fra man får resultat hos legen på en HIV test?

fuji1365380447
Skrevet

Fuji- hvor langt tid tar det fra man får resultat hos legen på en HIV test?

To -tre uker tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...