Gå til innhold

amber, m.angelica, cecily, gyda, hare...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Ulvinnen

Nå var ikke jeg blandt dem som du etterlyser.

Men jeg kan likevel bryte sammen og tilstå at jeg har slettet deg fra msn-lista mi.

Jeg hadde en oppryddning nylig der jeg fjernet personer som ikke bruker å være pålogget og som jeg sjelden/aldri har chattet med.

Da gikk du med i dragsuget.

Nå var ikke jeg blandt dem som du etterlyser.

Men jeg kan likevel bryte sammen og tilstå at jeg har slettet deg fra msn-lista mi.

Jeg hadde en oppryddning nylig der jeg fjernet personer som ikke bruker å være pålogget og som jeg sjelden/aldri har chattet med.

Da gikk du med i dragsuget.

Gratulerer med nytt og avkortet nick, ulvinne! Ble ulven i deg så sterk at hun måtte sterkere fram? Eller har du trukket en visdomstann, hehe?

(Dårlig humor).

Men jeg synes ulvinne er fint, minner om grevinne.

Gjest Ulvinnen

Gratulerer med nytt og avkortet nick, ulvinne! Ble ulven i deg så sterk at hun måtte sterkere fram? Eller har du trukket en visdomstann, hehe?

(Dårlig humor).

Men jeg synes ulvinne er fint, minner om grevinne.

"Gratulerer med nytt og avkortet nick, ulvinne!"

Takk skal du ha!

Da jeg gikk fra lurulf til Ulvinnen Lurulf i sommer var det meningen at jeg etterhvert bare skulle bli Ulvinnen. Men jeg valgte å ha en mellomperiode med Lurulf på slep for å ikke bli et ukjent nick.

Men jeg merker at jeg trives bedre som Ulvinne enn som lurulf, det blir villere og friere!

Og så passer det godt når jeg snakker med tisper her inne ;-)

Annonse

"Gratulerer med nytt og avkortet nick, ulvinne!"

Takk skal du ha!

Da jeg gikk fra lurulf til Ulvinnen Lurulf i sommer var det meningen at jeg etterhvert bare skulle bli Ulvinnen. Men jeg valgte å ha en mellomperiode med Lurulf på slep for å ikke bli et ukjent nick.

Men jeg merker at jeg trives bedre som Ulvinne enn som lurulf, det blir villere og friere!

Og så passer det godt når jeg snakker med tisper her inne ;-)

Bjeff, bjeff (= ja). Det er sant. Jeg lurer på om ulver og hunder kan kommunisere i virkeligheten.

Jeg husker en tispe som forelsket seg i en rev. Hun sto bundet, og han kom luskende om kvelden, og de parret seg i måneskinnet.

Men det ble ikke valper av det.

Gjest Ulvinnen

Bjeff, bjeff (= ja). Det er sant. Jeg lurer på om ulver og hunder kan kommunisere i virkeligheten.

Jeg husker en tispe som forelsket seg i en rev. Hun sto bundet, og han kom luskende om kvelden, og de parret seg i måneskinnet.

Men det ble ikke valper av det.

Samer brukte tidligere å jage hundene sine ut til ulvene for at de skulle bli parret.

Harry Westerheim hadde en slik halvt ulv/halvt hund som jeg fikk hilse på og klappe da jeg var barn.

Det gjorde et mektig inntrykk, siden den så helt ut som ulv.

Så ulver og hunder kan få valper sammen, men hvor mye de kan kommunisere er en annen sak.

*UUUUUUUUUUUUUL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...