Gå til innhold

rød og irritert, med kviser

Anbefalte innlegg

to-englers-mamma

Jeg har de siste 4 årene vert plaget av kviser/rød og irritert hud i ansiktet. På det verste har jeg mange acner som er dype og blålige. Nå er jeg bare rød og irritert og uten kviser. Dette forandrer seg nesten fra dag til dag. Er ikke plaget med kviser ellers på kroppen. Ansiktet mitt er tørt. Hva er dette?

Jobber i butikk og lurer litt på om det kan vere allergi mot lagerstøv eller nikkel i pengene. Legene vil ikke ta skikkelige allergitester av meg. Har vert hos hudlege på sykehuset og han sier at det er vanlige acner. Gidder ikke engang bry seg om å finne årsaken. Har tatt mange lysbehandlinger mot det, men har ikke hjulpet. Siden jeg har vert gravid vil han starte behadling med medisin når jeg er ferdig med ammeperioden. Men da får jegkarantene i å bli gravid på ny. Det er jeg litt usikker på om jeg vil. Vil gjerne ha barn ganske tett.

Hvorfor ikke bare ta allergitest? Jeg er sikker på at det er eksem jeg har og ikke bare kviser.

Noen som har det slik og fått hjelp??

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/223850-r%C3%B8d-og-irritert-med-kviser/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...