Gjest Trist uke.... Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Er det noen som sliter psykisk når det dukker opp munnsår på leppa? Det gjør nemlig jeg. Jeg isolerer meg totalt, har aller helst ikke lyst til å møte folk. Føler at ALLE stirrer på munnsåret og tenker fæle tanker om meg. Det er helt sikkert ikke sånn, men jeg føler det i hvert fall slik. Jeg har visst hatt munnsår fra jeg var 4-5 år. Jeg er vel forholdsvis ganske "heldig", har ikke såmange utbrudd i året. Men uansett, når det skjer er det jo selvsagt ganske vondt. Det svir, brenner, prikker, klør og i det hele tatt. Huff...jeg HATER virkelig å få munnsår. Det ødelegger så innmari mye for meg... Er det andre som opplever det sånn? Kjære Gud, få noen til å finne opp noe som fjerner munnsår-viruset for ALLTID!!! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223863-huffmunns%C3%A5r-har-dukket-opp/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest perfect lips:) Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Kjæresten min var plaget av dette i flere år for en std tilbake. Han synes det var kjempeekkelt og hadde problemer med å se på folk når han pratet med dem, isolerte seg osv. Jeg hadde det ikke, så vi tenkte aldri på at det kunne være virus eller noe. Meen....nevnte det tilfeldigvis for en i familien som er lege, og det viste jeg at han hadde herpes. Helt normalt visstnok å få en viss type herpes som slå ut i munnen. Grunnen til at jeg ikke hadde fått sår var ikke at jeg ikke hadde viruset (for det hadde jeg garantert), men at jeg enten var resistent, eller at det rett og slett ikke slo ut på meg. En salve (på resept) i et par uke fikset dette, og han er helt frisk - og glad Ingen dum ide å la en lege se på det 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223863-huffmunns%C3%A5r-har-dukket-opp/#findComment-1680772 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trist uke.... Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Kjæresten min var plaget av dette i flere år for en std tilbake. Han synes det var kjempeekkelt og hadde problemer med å se på folk når han pratet med dem, isolerte seg osv. Jeg hadde det ikke, så vi tenkte aldri på at det kunne være virus eller noe. Meen....nevnte det tilfeldigvis for en i familien som er lege, og det viste jeg at han hadde herpes. Helt normalt visstnok å få en viss type herpes som slå ut i munnen. Grunnen til at jeg ikke hadde fått sår var ikke at jeg ikke hadde viruset (for det hadde jeg garantert), men at jeg enten var resistent, eller at det rett og slett ikke slo ut på meg. En salve (på resept) i et par uke fikset dette, og han er helt frisk - og glad Ingen dum ide å la en lege se på det Ehm...har en først fått slike munnsår, så vil de dukke opp igjen, selv om det kan skje sjeldnere og sjeldnere. Alle har vel dette viruset i seg (etter vannkoppene...), men ikke alle får slike utbrudd. Det er sant. Jeg har Zovirax, det er en krem en skal smøre på når en kjenner at prikkingen etc. starter. Da kan en være så heldig at munnsåret ikke dukker opp i det hele tatt. Hvis det har seg slik at kjæresten din har fått et preparat som har FJERNET viruset for godt, så er da dette en sensasjon! Hvor kan en lese om dette forresten? Nå ble jeg meget nysgjerrig! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223863-huffmunns%C3%A5r-har-dukket-opp/#findComment-1681781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.