nikodi Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Jeg er en kvinne på 52 år.Normal vekt, og ikkerøyker. Går daglig turer i skog og mark på 1-2 timer. Jeg har nå i to år vært behandlet for høyt BT.BT var kjempehøyt da jeg begynnte behandlingen, men etter litt frem og tilbake med medikamenter så kom det under kontroll og har vært det siden.Ble ikke utredet noe videre for det høye BT.Bruker Norvac 10mg dgl og cosaar comp 1 tbl dgl.Ble nylig undersøkt av lege som fant en ukarasteristisk bilyd grad 2 over hjertet, og viderehenviste til UL-av hjerte.Har fått time 10 mai,men det er lenge til. Kan det være en klaffefeil som ligger til grunn ? Blir fort anpusten når jeg går motbakke, eller driver med litt tunge aktivitet, og synes at jeg har litt hevelse i beina sånn utover dagen.Hva kan det være som ligger til grunn for denne bi-lyden ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/223891-kan-h%C3%B8yt-bt-over-tid-f%C3%B8re-til-klaffefeil-eller-motsatt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.