Gå til innhold

Anbefalte innlegg

I dag morgens var urinen min virkelig rar! Den var gul, men matt. Lignet appelsinjuice ! Har ikke hatt noe slikt tidligere så vidt jeg kan huske. Hva kan dette være ? Bør jeg oppsøke lege ?

Ellers skummer urinen min når jeg står og later vannet. Har hørt at det kan være tegn på at noe er gale med nyrene, men synes "alltid" at det har vært slik...

For en måned siden hadde jeg en skummel opplevelse da jeg drakk rødvin. Jeg reagerte med kløe og fikk masse utslett og elveblest. I tillegg fikk jeg vondt i brystet, ble kvalm og hadde hjertebank.Trodde jeg skulle dø :-( Det ble diagnostisert som allergisk reaksjon. Har kjent pollenallergi og allergi mot hund, katt og midd. Kan den rare urinen ha noen sammenheng med dette ?

Med vennlig hilsen mann født 1977

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22390-rar-urin/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Din uvanlige urin har neppe noe med allergi å gjøre. At urinen så uvanlig ut skyldes mest sannsynlig at du hadde spist noe som skilles ut i urinen. Det er helt ufarlig!

Tok med urinprøve til lege, og den var normal. Mente også det var noe jeg hadde spist, så da var det vel det.

Takk for svar :-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22390-rar-urin/#findComment-98099
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...