Gå til innhold

Klarer dere å ta tran?


Gjest mirakel*2

Anbefalte innlegg

Gjest mirakel*2

jeg har ikke hatt noen problemer med dette før. Nå er 100 % sikkert at det kommer opp igjen innen et par minutter.

Hvor sunne er dere egentlig? Jeg prøver ihvertfall å spise litt frukt hver dag, men det er stort sett alt. Forrige gang var jeg helt ekstrem på hvor mye sunt jeg skulle ha i meg. Jeg merker jeg slapper mye mer av denne gangen, på alle områder. Tiden flyr jo avgårde. Men jeg må innrømme at det var først nå etter jeg så den lille på ultralyd at jeg begynte å knytte tettere bånd. Kanskje tiden ikke går så raskt fra nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tar tran når jeg husker på det, dvs kanskje to ganger i uka. Null problem å ta den, verre å huske på det, selv om den står i kjøleskapet....

Jeg har blitt litt mer oppmerksom på hva jeg dytter i meg. Forsøker å spise greit, en del frukt og mer grønnsaker til middag.

Jeg prøver også så godt jeg bare kan å minimere all type sukker, brus og chips og sånn, men litt er da lov.

HAr ikke fått trent noe i det hele tatt siden uttaket, for da ble jeg skikkelig dårlig i magen og da jeg ble gravid fikk jeg dårlig bekken sånn omtrent med en gang. Festlig!

Jeg har som mål å ikke gå så mye opp i vekt, men vi får nå se da. Til nå har jeg gått ned en kg og blitt der, men det tror jeg ikke varer så altfor mange ukene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mirakel*2

Jeg tar tran når jeg husker på det, dvs kanskje to ganger i uka. Null problem å ta den, verre å huske på det, selv om den står i kjøleskapet....

Jeg har blitt litt mer oppmerksom på hva jeg dytter i meg. Forsøker å spise greit, en del frukt og mer grønnsaker til middag.

Jeg prøver også så godt jeg bare kan å minimere all type sukker, brus og chips og sånn, men litt er da lov.

HAr ikke fått trent noe i det hele tatt siden uttaket, for da ble jeg skikkelig dårlig i magen og da jeg ble gravid fikk jeg dårlig bekken sånn omtrent med en gang. Festlig!

Jeg har som mål å ikke gå så mye opp i vekt, men vi får nå se da. Til nå har jeg gått ned en kg og blitt der, men det tror jeg ikke varer så altfor mange ukene.

jeg husker da jeg begynte å gå opp 1 kilo for hver gang jeg veide meg. Dét var festlig det. Heldigvis sluttet det etter 16-17 kilo. Da jeg hadde født følte jeg meg så sexy da jeg kom hjem fra sykehuset. Når jeg ser på bildene idag så jeg ut som en stor blubbe. Runde kinn og lår*2. Jeg trente mye etterhvert og etter noen måneder var jeg nede i normalvekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ta tran på kvelden.

Tar jeg det om morgenen så kaster jeg bare det opp igjen.

Jeg er så lei av å være kvalm å uggen nå er 9+5 i dag.

Håper det gir seg snart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke orket å prøve, så jeg holder meg til trankapsler. Tar de hver dag! Ellers spiser jeg en del frukt.

Det blir også litt godis innimellom, men jeg har ikke vært så godtesyk som jeg var før jeg ble gravid. Sikkert noe med hormoner å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må ta tran på kvelden.

Tar jeg det om morgenen så kaster jeg bare det opp igjen.

Jeg er så lei av å være kvalm å uggen nå er 9+5 i dag.

Håper det gir seg snart

PS!

Jeg spiser fisk ca 2 ganger i uken og frukt hver dag ellers er jeg ikke mere sunnere enn før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tar tran-kapsler. Det er like bra.

Ser ikke noen grunn til å plage meg selv med ekkel tran.

Er det sånn at man raper tran når man spiser kapsler, eller er dette bare et ondt rykte?

Lurer på om jeg skal våge meg på å prøve...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar tran-kapsler. Det er like bra.

Ser ikke noen grunn til å plage meg selv med ekkel tran.

Jeg synes trankapsler er mye verre enn sitrontran, vanlig tran klarer jeg ikke. Når jeg tar trankapsler går jeg og burper transmak resten av dagen, skulle jeg slumpe til å burpe etter å ha tatt sitrontran så er det bare (kunstig) sitronsmak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mariaflyfly

Jeg synes trankapsler er mye verre enn sitrontran, vanlig tran klarer jeg ikke. Når jeg tar trankapsler går jeg og burper transmak resten av dagen, skulle jeg slumpe til å burpe etter å ha tatt sitrontran så er det bare (kunstig) sitronsmak.

Ta kapslene på kvelden. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det sånn at man raper tran når man spiser kapsler, eller er dette bare et ondt rykte?

Lurer på om jeg skal våge meg på å prøve...

Man raper tran etter å ha tatt kapsler!!!! usj! Sitrontran er tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg tar aldri tran, men udo's choice som har omega 3,6 og 9 utvunnet fra bla linfrø, solsikke og sesam. Ikke noen ekkel smak og helt vegetabilsk, finnes også i kapsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fuji1365380447

Er det sånn at man raper tran når man spiser kapsler, eller er dette bare et ondt rykte?

Lurer på om jeg skal våge meg på å prøve...

Jeg raper ikke av trankapsler, med mindre jeg drikker varm te rett etter jeg tar dem.

Så lenge jeg tar dem med et måltid så går det bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til de ekstreme særingene som faktisk liker tran, men har ikka hatt sjans til å få det i meg denne gangen. Tran er lissom ikke mest fristende når man er kvalm :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tar aldri tran, men udo's choice som har omega 3,6 og 9 utvunnet fra bla linfrø, solsikke og sesam. Ikke noen ekkel smak og helt vegetabilsk, finnes også i kapsler.

Er du gravid? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tar aldri tran, men udo's choice som har omega 3,6 og 9 utvunnet fra bla linfrø, solsikke og sesam. Ikke noen ekkel smak og helt vegetabilsk, finnes også i kapsler.

Spør som Glimtipper:

Har det slått til?

*venter spent på svar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spør som Glimtipper:

Har det slått til?

*venter spent på svar*

Neida, det har ikke det. Nå har mannen ikke helt bestemt seg om han vil bli i nåværende jobb eller ikke, så jobbsituasjonen må bli litt mer avklart før vi starter allikevel. Også har mannen egentlig funnet ut at han vil vente å se hvordan det er å ha to skolebarn også først sier han. Nå begynner jo ikke Mis på skolen før høsten 07, så jeg vet ikke helt jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du gravid? :)

Nei, vi må drøye litt jeg ville gjerne vært gravid nå, men som jeg skrev ovenfor til cecily, det er et par ting som må være på plass først. Så om et par år blir det kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...