acino Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 For ca.1 år siden fikk jeg påvist klamydia. Jeg og min partner tok tabletter som vi fikk av legen. I akkurat denne perioden var jeg mye syk så det ble flere antibiotikakurer etter hverandre. Da jeg i lang tid har slitt med noe jeg trodde var urinveisinfeksjon gikk jeg igjen til legen og fikk påvist klamydia... igjen. Denne gangen bare i livmorstappen(?) og ikke i urinrøret. Har fortsatt samme partner. Legen sa det ikke var nødvendig å komme tilbake for kontroll siden smitten ofte lå der lenge og ville muligens slå ut på en ny prøve uansett. Men hvordan kan jeg da noen gang bli sikker på at jeg er fri for smitten? Og er det mulig at tablettene ikke virket første gangen (ev. at klamydiaen har ligget i kroppen siden da liksom)? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224070-klamydia-igjen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.