Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

firebird1365380441

Huffameg! Høres ut som du har en slem pappa spør du meg! En som leker med deg på en måte han ikke burde lekt med deg på...

hadde jeg fått muligehten til å ta livet av han mens han ennå levde,tror jeg at jeg hadde gjort det...om jeg hadde visst det jeg gjorde nå...da hadde ikke vanilje trengt å oppleve fullt så mange traumer...

Dessverre finnes det mange sånne pappaer...de er blandt de man minst skulle kunne forestille seg kunne gjøre slike ting...

Føler meg maktesløs og lita når jeg tenker på det...og når jeg tenker på hvordan du har det nå,vanilje.Det er så mye jeg ville ha sagt,er mye jeg vil si...men det er jo så vanskelig å få sagt det...

Uansett-prøv å holde deg i denne verden,vennen.Vi er mange som trenger deg her.Du greier jo å sette ord på følelsene dine!Bare det i seg selv er et stort fremskritt.Få det ut!

Veldig glad i deg.Trøsteklem fra en litt småsliten og trøtt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224082-unnskyld/#findComment-1680597
Del på andre sider

Huffameg! Høres ut som du har en slem pappa spør du meg! En som leker med deg på en måte han ikke burde lekt med deg på...

hei

takk for svar

faren min døde for mange år siden og jeg skal liksom være så stor og voksen nå. men føler meg fortsatt liten og er helt maktesløs overfor det han gjør mot meg i tankene

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224082-unnskyld/#findComment-1680667
Del på andre sider

hadde jeg fått muligehten til å ta livet av han mens han ennå levde,tror jeg at jeg hadde gjort det...om jeg hadde visst det jeg gjorde nå...da hadde ikke vanilje trengt å oppleve fullt så mange traumer...

Dessverre finnes det mange sånne pappaer...de er blandt de man minst skulle kunne forestille seg kunne gjøre slike ting...

Føler meg maktesløs og lita når jeg tenker på det...og når jeg tenker på hvordan du har det nå,vanilje.Det er så mye jeg ville ha sagt,er mye jeg vil si...men det er jo så vanskelig å få sagt det...

Uansett-prøv å holde deg i denne verden,vennen.Vi er mange som trenger deg her.Du greier jo å sette ord på følelsene dine!Bare det i seg selv er et stort fremskritt.Få det ut!

Veldig glad i deg.Trøsteklem fra en litt småsliten og trøtt

jeg skal holde meg til denne verdenen, vil bare at den ekle verdenen inni meg skal bli borte. dissosierer mye for tiden, men har flinke folk som passer på meg

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224082-unnskyld/#findComment-1680671
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...