Gå til innhold

Sterilisert, men nå med brun sæd. Hva kan gjøres?

Anbefalte innlegg

stillstrong

Har vært sterilisert i mange år, og alt har fungeret fint. Nylig skvatt jeg likevel da jeg så at det som kom ut etter normal aktivitet, ( for å si det slik ), var nesten helt brunt. Tre ganger har det vært slik nå, og jeg lurer jo på om det er noe galt, og / eller om det er noe jeg bør gjøre? Håper det ikke er fare på ferde ?!

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

Dersom dette vedvarer bør du kontakte fastlegen din. Blod og infeksjon bør utelukkes. Blod i sæd-væsken kan komme av litt "ivrigere" aktivitet enn normalt, og skyldes ofte sen liten og ufarlig rift i urinrør eller sæd-leder. vedvarende blødning må undersøkes da det kAN være tegn på mer kronisk sårdannelse, eller iværste fall kreft. Infeksjon ledsages oftest av smerter og/eller rødhet og varme, enten i penis eller pung. Dersom du kontakter fastlegen din kan du i første omgang ta med en urinprøve. kanskje trenger legen en ejakulasjonsprøve for å sende inn med tanke på undersøkelser av bakterier eller blod.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...