sigmet Skrevet 25. mars 2006 Del Skrevet 25. mars 2006 Smertene, eller trykket/ubehaget er oftest lokalisert svært lokslt midt på sida rett inder nederste ribben, eller midtveis mot navlen i samme høyde (mer sjelden ned mot lysken og også mot ryggen), eller så føles hele høyresida stiv og vond, som om noe sprenger på. I flere år har jeg kjent dette, men da bare dagen etter at jeg hadde drukket ganske mye øl. Nå har dette blitt permanent ser det ut til. Det blir ikke vondere av at jeg trykker på sida (snarere tvert imot), og det blir etterhvert nesten helt borte etter at jeg har lagt meg. Føles ganske fin om morgenen, men så kommer det da igjen ut over dagen. Det kan føles som det blir litt bere etter mat, men ikke mye. Føler meg ut over dagen også svært oppblåst. Har sluttet med ølet, og avføringen er normal tror jeg. Har forresten brukt selo-zok, albyl-e og provachol 1 1/2 år etter innsetting av stent i en kransåre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/224198-vond-h%C3%B8yreside/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.