Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger masse nye vanlige bommullssokker. Hvor kan jeg kjøpe store mengder av dette, til en billig penge?

UndrendePåDetMeste
Skrevet

Europris har gode og billige sokker. Samme merke som gjerne selges til mangedobbel pris i andre butikker, "femina"

Gjest sokkedama
Skrevet

På Rimi (eller er det Ica?) på Byporten, selger de massssssse masssse sokker til 10kr paret.. veldig bra kvalitet =)

Gjest dummen
Skrevet

Europris har gode og billige sokker. Samme merke som gjerne selges til mangedobbel pris i andre butikker, "femina"

femina sokker koster 10-11 kr i de fleste butikker.

UndrendePåDetMeste
Skrevet

femina sokker koster 10-11 kr i de fleste butikker.

Oj, hvor bor du? Her koster de 30... Tror jeg tar en tur innom butikken der du bor jeg:)

Gjest dummen
Skrevet

Oj, hvor bor du? Her koster de 30... Tror jeg tar en tur innom butikken der du bor jeg:)

Europris som du sier, + rema, prix, ultra, bunnpris. De fleste dagligvareforetninger. Aldri sett dem koste mer enn 11 kroner. Bor i trondheim.

• 7 år senere...
Skrevet

På www.salgsfest.no får du garantert de billigste sokkene, og de leveres gratis!

Skrevet

På www.salgsfest.no får du garantert de billigste sokkene, og de leveres gratis!

Du verden, der kan man også abonnere på sokker!

Skrevet

Til info: Du svarer i en tråd der forrige innlegg er fra 2006.
Skrevet

Til info: Du svarer i en tråd der forrige innlegg er fra 2006.

Ser at det er en del opphentinger av eldgamle tråder for tiden. Her var det jo tydeligvis reklame for et firma, men det er jo litt rart at folk svarer på så gamle tråder!

Skrevet

Ser at det er en del opphentinger av eldgamle tråder for tiden. Her var det jo tydeligvis reklame for et firma, men det er jo litt rart at folk svarer på så gamle tråder!

Ja, når de fleste andre trådene får et svært kort liv fordi de havner på siste side i "nytt innhold", er det litt stusslig at utgamle spørsmål der trådstarter for lengst har forlatt DOL, får oppmerksomheten. 

Skrevet

Ja, når de fleste andre trådene får et svært kort liv fordi de havner på siste side i "nytt innhold", er det litt stusslig at utgamle spørsmål der trådstarter for lengst har forlatt DOL, får oppmerksomheten. 

Veldig enig. Det er noe av det jeg liker minst med nye DOL (selv om jeg har mange ting på lista) - at innleggene drukner og forsvinner fort :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...