Gå til innhold

"Fødepizza"


carma

Anbefalte innlegg

Jeg håper ikke sånt fungerer før helt på slutten, for her sitter jeg alene med en herrrrlig pizza med jalapenos og hvitløk og salsa og annet snadder :-D Sambo er i Voss på treningshelg og ikke veldig tilgjengelig, hehe.

Og en sulten, høygravid madam klarte da å få maten til 1/2 pris også, når pizzabudet brukte 1 time og 20 minutter på å levere her... *knegg*

*gumle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette har jeg ikke hørt om før....Har akkurat inntatt pizza fra gatekjøkken jeg også. Det er sikkert ikke før helt på slutten i så fall.

Egetlig burde du ha fått den gratis etter så lang tid. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har jeg ikke hørt om før....Har akkurat inntatt pizza fra gatekjøkken jeg også. Det er sikkert ikke før helt på slutten i så fall.

Egetlig burde du ha fått den gratis etter så lang tid. Men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Hehe.. jeg vet ikke om jeg har så mye tro på det uansett egentlig, men mange sverger på at en sterk og godt krydret pizza kan sette igang fødselen når man går rundt og bare venter på at ting skal skje.

Men hva gjør man vel ikke sånn på slutten, hehe.

Godt var det i alle fall! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest indrala

Jeg er samboer med en fra India og jeg spiste skikkelig sterk mat gjemmon hele svangersskapet utenom de 3 første mnd pga kvalme men gikk 4 dager overtid for det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyste vel lang vei at høygravide carma ikke var til å spøke med :P

Menneh - sånt virker bare når kroppen er moden for det uansett, da.

Hvordan går det med sacco- og badedraktinnkjøpene da? Jeg har debutert offentlig med krykkene til flyfly. F... møkk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lyste vel lang vei at høygravide carma ikke var til å spøke med :P

Menneh - sånt virker bare når kroppen er moden for det uansett, da.

Hvordan går det med sacco- og badedraktinnkjøpene da? Jeg har debutert offentlig med krykkene til flyfly. F... møkk :(

Hehe - gratulerer :-p

Jeg var ute og rullet igjen på Bryn på torsdag. Moro,moro...

Sambo er bortreist og shopping er ganske håpløst uten han eller bilen, så det har ikke blitt noen sacco her, nei.

Skulle forresten ikke så veldig mye mer til enn å kommentere at "det tok sin tid..." når pizzabudet kom for å få 1/2 pris. Men det kan jo hende at navlen som tøt ut i sprekken mellom buksa og toppen gjorde inntrykk også, da :knegg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg prøvde ALT da fra jeg var en uke på overtid, og spiste fødepizza tre dager på rad til det omtrent tøt krydder ut av øra på meg. Hjalp ikke en dritt. Ble satt på drypp en uke etter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...