Gå til innhold

Over eller under musklen

Anbefalte innlegg

Hei

Skal operere brystene om en måne (fra A til C) og lurer på om hvilke erfaringer dere har med å få silikonen lagt over eller under muskelen.

legen anbefalte over muskelen siden de så bedre ut med årene og dessuten skulle silikon lagt under muskelen vist gi et "søkk" mellom/over puppen når man tar opp armene. men har sett på div bilder og syes det ser finere ut/mer naturlig ut med silikonen lagt under og ikke over. er veldig redd for å få "bolle-pupper" som det synes ved første blikk at man har silikon hvis jeg legger det over muskelen men legen anbefalte dette.

Skal opereres på klinikk stokkan, noen som har erfaringer med de?

hjelp! :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224283-over-eller-under-musklen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Nye pupper - here I come

Jeg har lagt under muskelen. Ble anbefalt det hovedsaklig av to grunner. Sansynligheten for hard kapsel er visstnok over dobbelt så stor om du legger dem over. Det skulle også være mindre synlig/mer naturlig dersom du la dem under. (Mer "polstring" over silikonen)

Det negitive med å legge det under er at det gjør mer vondt i tiden etter, og dersom du trener mye vil du merke at du ikke har helt samme følelsen med brystmusklene. (Jeg var ganske sterk ved vekt-trening før, men merker at jeg ikke har samme kontrollen lenger. Men for en som bare vil holde seg litt i form er jo dette helt uvesentlig)

Gjest lilleA

Jeg har lagt under muskelen. Ble anbefalt det hovedsaklig av to grunner. Sansynligheten for hard kapsel er visstnok over dobbelt så stor om du legger dem over. Det skulle også være mindre synlig/mer naturlig dersom du la dem under. (Mer "polstring" over silikonen)

Det negitive med å legge det under er at det gjør mer vondt i tiden etter, og dersom du trener mye vil du merke at du ikke har helt samme følelsen med brystmusklene. (Jeg var ganske sterk ved vekt-trening før, men merker at jeg ikke har samme kontrollen lenger. Men for en som bare vil holde seg litt i form er jo dette helt uvesentlig)

takk for svar.

har lest meg ihjel for å finne ut hva som er best.

andre som har erfaringer?

kirurgen sier over muskelen til meg, er 159 cm og 54 kg, ikke spes tykk el tynn men er redd for at det skal se så unaturlig ut.

vil hvertfall opp i c cup, ca 350 cc?

hmm..

puster og lever "puppe-tanker" for tiden! vil har det overstått!

enda 6 uker igjen..endelig skal jeg få "dame-form" og hive innleggene til "helsike"! ENDELIG!

:) jippi

Gjest Nye pupper - here I come

takk for svar.

har lest meg ihjel for å finne ut hva som er best.

andre som har erfaringer?

kirurgen sier over muskelen til meg, er 159 cm og 54 kg, ikke spes tykk el tynn men er redd for at det skal se så unaturlig ut.

vil hvertfall opp i c cup, ca 350 cc?

hmm..

puster og lever "puppe-tanker" for tiden! vil har det overstått!

enda 6 uker igjen..endelig skal jeg få "dame-form" og hive innleggene til "helsike"! ENDELIG!

:) jippi

Jeg er 164 og 58 kilo. Har nok mer brysmuskler enn de fleste (les: mer polstring)

Jeg la inn 325. Var fra før en beskjeden 80A og bruker nå 80C.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...