Gå til innhold

Langt sykeleie etter lungebetennelse

Anbefalte innlegg

Gjest Ajens

Jeg fikk en solid lungebetennelse først i februar, og er nå for en uke siden kvitt hoste og begynner å komme meg. Når jeg vokner om morgenen er jeg helt OK, men tåler ingen ting før jeg er helt utslitt. Eks. gå opp trappa, snakke i 15 min i telefon, ta busen til byen, og jeg er HELT utslitt. Jeg får i tillegg vondt over brystet, og det er ubehagelig å puste. Trenger så noen timer på å komme meg. Er det noe jeg må regne med, eventuelt hvor lenge ?

Hilsen utålmodig !

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/22443-langt-sykeleie-etter-lungebetennelse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ajens

Jeg syns du skal kontakte legen din igjen. Det høres for meg ut som om du har vært syk litt for lenge, selv om etterdønninger etter en solid lungebetennelse kan være ganske harde.

Hei. Etter å ha stått på for egen hånd en stund nå har jeg nå fått svar: Mycoplastma, er ikke sikker på hva det er , men forstod at jeg har fått feil antibiotika. Har fått Ery-Max nå, og håper på nå å bli frisk. Synd at ikke det ikke var mulig å få blodprøve for to måneder siden. Legetabbe ???

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...