Gå til innhold

Orgasme og hjertebank!

Anbefalte innlegg

Gjest Thekla84

Helt siden jeg fyllte 13 (er nå 21) har jeg merket at hjertet mitt hopper litt rart avogtil. Kan sitte å se på tv og så kjenner jeg at det blir litt tyngre å puste og at hjertet slår kjempe sent når jeg akkurat har pustet ut, for så å slå helt ufattelig fort når jeg puster inn. Nå det siste halve året har det som regel inntruffet når jeg onanerer, enten alene eller med samboeren. Dette er kjempe ubehagelig og det kan ta flere minutter før det forsvinner, med mindre jeg setter meg oppreist. Jeg har ikke fortalt dette til legen, for jeg vet ikke helt om legen vil forstå hva jeg mener, jeg har lit vanskelig å sette ord på ting når jeg kommer dit. Er det noen som helst måte dette kan bli sjekket ut på? hva det evt kan være?

Det kommer som sagt hyppigst hvis jeg er på vei til å få orgasme (altså en liten stund før) eller når jeg har fått. Jeg er redd for at hjertet mitt skal være svakt slik at når jeg skal føde om 4 uker så vil kanskje ikke hjertet tåle belastningen og påkjenningen ved en fødsel... jeg er meget engstelig...

Tusen takk for alle svar!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224639-orgasme-og-hjertebank/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes beskrivelsen din av hvordan hjertet ditt oppfører seg høres VELDIG ut som hvordan jeg opplevde kynnerne mine i svangerskapene... Såpass at jeg er 90% sikker på at det er kynnere du kjenner. Blir magen litt stram? Føles det som om det på en litt rar måte blir litt for lett å puste med det samme "anfallet" er på vei til å gå over?

Gjest Thekla84

Jeg synes beskrivelsen din av hvordan hjertet ditt oppfører seg høres VELDIG ut som hvordan jeg opplevde kynnerne mine i svangerskapene... Såpass at jeg er 90% sikker på at det er kynnere du kjenner. Blir magen litt stram? Føles det som om det på en litt rar måte blir litt for lett å puste med det samme "anfallet" er på vei til å gå over?

Magen blir stram jah, men jeg må puste dypt og sakte og sette meg opp for at det skal gå over fortest mulig, ellers hopper hjertet mitt helt uregelmessig. Det er kjempe ubehagelig.

Magen blir stram jah, men jeg må puste dypt og sakte og sette meg opp for at det skal gå over fortest mulig, ellers hopper hjertet mitt helt uregelmessig. Det er kjempe ubehagelig.

Du skriver jo at du har hatt det sånn lenge, og ikke bare nå når du er gravid. Vil i hvertfall si at jeg kjenner veldig godt igjen beskrivelsen din mtp hvordan jeg selv opplevde kynnere i svangerskapet. At du merker det ekstra tydelig i forbindelse med sex, understøtter også teorien om at dette er kynnere. Livmoren er jo da ekstra aktiv. Du vet hva kynnere er?

Tror du skal slappe helt av, du skal se disse plagene blir helt borte etter fødselen.

• 3 måneder senere...
wishingWell

Du skriver jo at du har hatt det sånn lenge, og ikke bare nå når du er gravid. Vil i hvertfall si at jeg kjenner veldig godt igjen beskrivelsen din mtp hvordan jeg selv opplevde kynnere i svangerskapet. At du merker det ekstra tydelig i forbindelse med sex, understøtter også teorien om at dette er kynnere. Livmoren er jo da ekstra aktiv. Du vet hva kynnere er?

Tror du skal slappe helt av, du skal se disse plagene blir helt borte etter fødselen.

Hei Thekla!

Jeg har nøyaktig samme problem som du beskriver,og har for mye informasjon om det til å dele her..-ps!er meget mulig dette er kynnere hos deg,men hvis du føler du klarer kjenne det dreier seg rundt hjertet så er det samme sak jeg har,men jeg er mann:-)send meg en mail på [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...