Gå til innhold

Ikke så lett..eller?

Anbefalte innlegg

nattergal123

jeg har lest litt her inne og ser at dere er veldig fornøyde med boka "Endelig ikkerøyker".

Jeg har også lest den fra perm til perm nå, men greide ikke å holde meg unna nikotinen mer enn 24 timer..

Jeg vil så gjerne slutte. Men det virker som om "nikotinmonsteret" overdøver argumentene i boken. Kanskje må jeg lese boka på nytt, er det noen som har fått hjelp av å gjøre det?

Det værste er at jeg blir så irritabel. Jeg prøver å si til meg selv at en røyk ikke demper dette, at det bare skaper tilstanden. Men finnes det ikke noen annen lindring? Hvordan overlevde dere de første dagene? (jeg ser for meg at det blir lettere etterpå.)

Jeg har ikke lyst til å spise nikotintyggegummi, sist jeg sluttet begynte jeg å snuse, noe som resulterte i at jeg plutselig gjorde begge deler..

Er det noen som har noen gode råd blir jeg veldig glad. Jeg kjøper argumentene i boka, men kroppen vil ikke være med. Hjelp!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/224661-ikke-s%C3%A5-letteller/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...