Gå til innhold

Et godt forslag Nessa

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo en soleklar fornufts-faktor med i bildet her da, når du og andre mener at OJ bør brenne koreanen. Hva kommer til å skje da, tror dere? Det ville være en fornærmelse mot muslimer som langt overgår karikaturene av muhammad, og jeg vil tro at potensielle fatale konsekvenser er enda mer sannsynlige. Er vedkommende nødt til å risikere livet for noe så fjollete? Selv om han gjør noe så fjollete som å brenne bibelen (GT)?

"........................................."

Skrevet

Det hadde vært bra gjort av OJ, men vi får nok neppe se noe slikt. Den "tøffe" OJ som ikke frykter noen og som utfordrer "makta" ved alle anledninger, er for bleik i møtet med muslimene.

Husk ellers på at OJ visstnok er gammel AKP'er sammen med Ali Finstad og hu derre skautkjerringa. Enkelte har det slik at de søker totalitære ideologier. Når kommunismen er dau, er islam et godt alternativ.

Så ei kasse rødvin fra meg, hvis OJ tør dette.

Skrevet

Nå er det vel på tide å roe den ned litt, Goliath. Er det virkelig verdt det og hvor er den såkalte underholdningsverdien av dette?

Vitner om meget dårlig sans for humor og ikke minst innsikt spør du meg. Hvor dum skal man bli. Hva med å bruke tiden på noe matnyttig istedet?

Skrevet

Nå er det vel på tide å roe den ned litt, Goliath. Er det virkelig verdt det og hvor er den såkalte underholdningsverdien av dette?

Vitner om meget dårlig sans for humor og ikke minst innsikt spør du meg. Hvor dum skal man bli. Hva med å bruke tiden på noe matnyttig istedet?

Underholdningsverdien er det vel Nessa og Jespersen som står for.

Jeg bare videreformidler det til de som eventuelt ikke har fått med seg hva disse idiotene er i ferd med å rote seg bort i.

Men du er kanskje ihuga tilhenger av en av dem, og ser ikke idiotien i det?

Gjest vioola
Skrevet

hehe , ihvertfall hvis nessa gjør det. Otto har jeg litt sansen for. Synes det bibelstuntet var tåpelig da,

Skrevet

Det er jo en soleklar fornufts-faktor med i bildet her da, når du og andre mener at OJ bør brenne koreanen. Hva kommer til å skje da, tror dere? Det ville være en fornærmelse mot muslimer som langt overgår karikaturene av muhammad, og jeg vil tro at potensielle fatale konsekvenser er enda mer sannsynlige. Er vedkommende nødt til å risikere livet for noe så fjollete? Selv om han gjør noe så fjollete som å brenne bibelen (GT)?

"........................................."

Personlig synes jeg at OJ fra tid til annen går for langt i sin humor (som ved brenning av det amerikanske flagget og nå deler av bibelen).

Han er selvfølgelig i sin fulle rett til å gjøre det, som jeg er i min rett til å kritisere eller ironisere over hans gjøren.

I tillegg har jeg ikke sansen for Nessa og hans ulike aksjoner.

Og leser du innlegget mitt i lys av det, så ser du kanskje at jeg ikke mener han bør brenne koranen - men OM han er dum nok (sammen med Nessa), så skal jeg om ikke annet finne noe ved det å more meg over....:-)

Skrevet

Underholdningsverdien er det vel Nessa og Jespersen som står for.

Jeg bare videreformidler det til de som eventuelt ikke har fått med seg hva disse idiotene er i ferd med å rote seg bort i.

Men du er kanskje ihuga tilhenger av en av dem, og ser ikke idiotien i det?

Jammen da er vi jo enige da!

Tolket deg dithen at du syntes dette var over alle stadier megakult. Sorry, tok ikke ironien!

Skrevet

Personlig synes jeg at OJ fra tid til annen går for langt i sin humor (som ved brenning av det amerikanske flagget og nå deler av bibelen).

Han er selvfølgelig i sin fulle rett til å gjøre det, som jeg er i min rett til å kritisere eller ironisere over hans gjøren.

Og leser du innlegget mitt i lys av det, så ser du kanskje at jeg ikke mener han bør brenne koranen - men OM han er dum nok (sammen med Nessa), så skal jeg om ikke annet finne noe ved det å more meg over....:-)

Nå forsto jeg deg enda bedre!

Skrevet

Jammen da er vi jo enige da!

Tolket deg dithen at du syntes dette var over alle stadier megakult. Sorry, tok ikke ironien!

Da beklager jeg også:-)

Kunne nok vært litt klarere på hva jeg mente......

Skrevet

Da beklager jeg også:-)

Kunne nok vært litt klarere på hva jeg mente......

Helt i orden! Jeg også! ;o)

Skrevet

Kan vi ikke bare brenne Nessa isteden, helst levende?

Skrevet

Ok - jeg er enig :-)

"......................................."

Skrevet

Det hadde vært bra gjort av OJ, men vi får nok neppe se noe slikt. Den "tøffe" OJ som ikke frykter noen og som utfordrer "makta" ved alle anledninger, er for bleik i møtet med muslimene.

Husk ellers på at OJ visstnok er gammel AKP'er sammen med Ali Finstad og hu derre skautkjerringa. Enkelte har det slik at de søker totalitære ideologier. Når kommunismen er dau, er islam et godt alternativ.

Så ei kasse rødvin fra meg, hvis OJ tør dette.

Jeg ville gjerne sett deg gjøre noe liknende, grip(p)...:-)

Det finnes overhodet ingenting "pysete" ved å unnlate å gjøre noe som setter deg i reel fare for å bli drept på gata.

"..............................................."

Skrevet

Jeg ville gjerne sett deg gjøre noe liknende, grip(p)...:-)

Det finnes overhodet ingenting "pysete" ved å unnlate å gjøre noe som setter deg i reel fare for å bli drept på gata.

"..............................................."

Nei, er du helvetes gal? Jeg hadde aldri turt. Men nettopp derfor hadde jeg heller ikke gitt meg til å brenne bibelen. Skal man være tøff i trynet, bør man prinsipielt gå på dem som kan ta igjen.

Skrevet

Nei, er du helvetes gal? Jeg hadde aldri turt. Men nettopp derfor hadde jeg heller ikke gitt meg til å brenne bibelen. Skal man være tøff i trynet, bør man prinsipielt gå på dem som kan ta igjen.

Sant nok, det. Hvis man virkelig skal gjøre en slik "statement" som har noe som helst mening og/eller troverdighet, så bør man brenne både bibelen (begge testamentene) og koreanen samtidig. Og gjerne noen av de hinduistiske hellige skriftene også. Og man kan fyre opp med den sataniske bibelen til anton lavey :-)

"........................................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...