Sakura Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars (endret) Who will win the Eurovision Song Contest 2026? Plassering: Finland 1 Danmark 2 Norge 18. Lenge til finalen i mai🙂 Endret 6. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
Sakura Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars AnonymBruker skrev (På 4.3.2026 den 13.50): Merkelige klær han hadde på. Snekkerbukse og bar overkropp. Sangen var heller ikke noe å skryte av. Blir nok ingen seier i mai. Anonymkode: cf004...2be Ja, slike klær hadde Måneskin på seg. Norge vinner nok ikke i år. 0 Siter
Sakura Skrevet 6. mars Forfatter Skrevet 6. mars Krisebærblomsten skrev (På 2.3.2026 den 1.59): Sitt nytt er 18 plass for Norge. 0 Siter
Sakura Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars Sverige 🇸🇪 ikke helt enig med valget av vinneren 2026 A * Teens eller Madina likte jeg best. 0 Siter
Sakura Skrevet 8. mars Forfatter Skrevet 8. mars (endret) Finland , Frankrike, Danmark og Australia er minne favoritter i 2026🙂 Endret 8. mars av Krisebærblomsten 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 11. april Skrevet 11. april Hva syns dere om Sveriges bidrag i eurovisjon? Jeg har blandede tanker om denne låten. Anonymkode: 0c214...f39 0 Siter
Lillemus Skrevet 11. april Skrevet 11. april AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva syns dere om Sveriges bidrag i eurovisjon? Jeg har blandede tanker om denne låten. Anonymkode: 0c214...f39 Jeg hørte et halvt minutt nå og det var nok. Og hva er vitsen med det idiotiske sløret over munn og nese? Ja, det var like idiotisk det året en av de norske hadde maske. Skjønner ikke vitsen. 1 Siter
Sakura Skrevet 12. april Forfatter Skrevet 12. april (endret) Mine favoritter i år er: Australia, Finland, Danmark, Frankrike. Sverige ikke helt min favoritt likte bedre Italia. Jeg ser på Adresse Wien på NRK for se alle bidragene i års MGP👍 Endret 12. april av Sakura 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 12. april Skrevet 12. april Jeg håper Australia vinner. Anonymkode: 0c214...f39 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.