Gjest hva tror du ? Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Har akkurat bestilt meg telefonen .... er en gammel Nokia-bruker ..... tror du jeg blir fornøyd ? 0 Siter
tiliti Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Tilvenningen er kanskje hard i begynnelsen, men det går raskt over og etterhvert skjønner du at nokia var heller lite intuitivt 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Det går nok bra. Til og med jeg klarte det uten problemer. 0 Siter
mumitrollet Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg gjorde det i sommer, etter mange år som Nokiabruker. I februar gav jeg opp og kjøpte meg en ny Nokia. Jeg liker _ikke_ SE, i hvertfall. Det mest irriterende var a) at man måtte trykke x antall ganger for selv den enkleste oppgave og den der idiotiske joysticken som var utrolig vanskelig å kontrollere. Men det kan hende du liker den. 0 Siter
Gjest hva tror du ? Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg gjorde det i sommer, etter mange år som Nokiabruker. I februar gav jeg opp og kjøpte meg en ny Nokia. Jeg liker _ikke_ SE, i hvertfall. Det mest irriterende var a) at man måtte trykke x antall ganger for selv den enkleste oppgave og den der idiotiske joysticken som var utrolig vanskelig å kontrollere. Men det kan hende du liker den. Huff da ..... kanskje jeg har gjort noe dumt da ..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.