Moraki Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Det er jo nesten billigere med fly.. Hvor kan jeg finne billigst billett tur-retur? 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hvis du er heldig får du minipris på tog, men det er en ganske lang og kjedelig reise. Med fly (Norwegian eller SAS) er det veldig billig hvis du er tidlig ute. I underkant av 400 kr hver vei pleier jeg å få med Norwegian, og det er jeg veldig fornøyd med. Norwegian er nesten alltid litt forsinket, mens med SAS kan du risikere at du blir stående fast i en ende. 0 Siter
Moraki Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Hvis du er heldig får du minipris på tog, men det er en ganske lang og kjedelig reise. Med fly (Norwegian eller SAS) er det veldig billig hvis du er tidlig ute. I underkant av 400 kr hver vei pleier jeg å få med Norwegian, og det er jeg veldig fornøyd med. Norwegian er nesten alltid litt forsinket, mens med SAS kan du risikere at du blir stående fast i en ende. Ok, takk for at du delte dine erfaringer. Jeg har brukt Norwegian selv før. Ja, du har rett. Men uansett hvor lang og kjedelig en reise er, foretrekker jeg likevel billigst mulig. 0 Siter
Gjest dilly Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Ok, takk for at du delte dine erfaringer. Jeg har brukt Norwegian selv før. Ja, du har rett. Men uansett hvor lang og kjedelig en reise er, foretrekker jeg likevel billigst mulig. Med lesestoff og musikk, blir turen ganske grei. Og du havner midt i sentrum i begge byene. 0 Siter
Moraki Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Med lesestoff og musikk, blir turen ganske grei. Og du havner midt i sentrum i begge byene. :-) 0 Siter
Frøken eple Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Norwegian pleier jeg å finne de billigste billettene på... 0 Siter
Frøken eple Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Med lesestoff og musikk, blir turen ganske grei. Og du havner midt i sentrum i begge byene. Det er faktisk en stor fordel å havne midt i sentrum ) Med fly må man nesten plusse på det det koster med flytog/buss til og fra Flesland og Gardermoen... 0 Siter
oslogutt Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 billigst er det med buss: https://lavprisekspressen.no/index.php Priser fra 49 kr, men da må du være tidlig ute. Turen tar ca 8 timer, så dette er vel ikke noe man gjør ofte. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Selv om togturen noen ganger koster like mye som flyturen foretrekker jeg faktisk å ta toget. Synes det bare er deilig med de 6 timene som jeg kan bruke til å virkelig slappe av, lese en bok, løse sudoku, høre på musikk osv. Dessuten kan jeg ha med meg mer bagasje på toget enn på flyet I tillegg havner jeg midt i sentrum der jeg skal. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.