Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Konsert, nå i kveld...for en stemme, for en musikk, for et band, for en mann, for en energi, for en kraft - og sist, men ikke minst - for en sexappell!!!!

Phu....jeg måtte bare få det ut!

Skrevet

Var det per- eller postorgasmisk? :-p

Hehe....begge deler, og litt til:-)

Skrevet

Hvis du snakker om vokalisten, så er han noe for seg... ;)

Skrevet

Vel, de er et bra live-band.

Jepp!

Skrevet

Hvis du snakker om vokalisten, så er han noe for seg... ;)

Så absolutt:-)

Gjest Sivert Høyem - JAFS!
Skrevet

Enig - for en stemme - for en mann - for en musikk!

Skrevet

Joda, han er goodlookin' og musikken er kjempebra, selv liker jeg den første skiva best. At de er et liveband uten like er heller ikke noe tvil om. Bra konsert, men ikke den beste jeg har sett med de.

Skrevet

Har du ikke spist ham opp enda?

Men du: Husker du det kjekke eselet Joppe, som vanket her for et par-tre år siden? Hun bodde på dine kanter, tror jeg. Vet du om hun lusker her under dekknavn?

Skrevet

Har du ikke spist ham opp enda?

Men du: Husker du det kjekke eselet Joppe, som vanket her for et par-tre år siden? Hun bodde på dine kanter, tror jeg. Vet du om hun lusker her under dekknavn?

Jeg husker vagt noe sånt, men har ikke peiling om hun oppererer her under annet dekknavn.

Jeg holdt på å ete meg gjennom stolrekkene og opp på scenen, men venninna mi fant det en smule patetisk og holdt meg tilbake.

Forbaska kjerring!

Skrevet

Jeg husker vagt noe sånt, men har ikke peiling om hun oppererer her under annet dekknavn.

Jeg holdt på å ete meg gjennom stolrekkene og opp på scenen, men venninna mi fant det en smule patetisk og holdt meg tilbake.

Forbaska kjerring!

Du har fortjent et stevnemøte med fyren. Men jeg tipper han er litt sjenert privat. Skal jeg prøve å fikse det for deg?

Og jeg savner Joppe, altså. Hun var dyrekjær og snill, og det var så koselig når hun kalte meg opp som grisetryne.

Skrevet

Så stemmen til vokalisten skaper de virkelig gode vibbene fra mellomgulvet og videre ned, med andre ord?

Skrevet

Du har fortjent et stevnemøte med fyren. Men jeg tipper han er litt sjenert privat. Skal jeg prøve å fikse det for deg?

Og jeg savner Joppe, altså. Hun var dyrekjær og snill, og det var så koselig når hun kalte meg opp som grisetryne.

Du er en engel, jeg setter nå all min lit til deg, og som takk skal jeg fra nå av kun kalle deg grisetrynet!

Skrevet

Så stemmen til vokalisten skaper de virkelig gode vibbene fra mellomgulvet og videre ned, med andre ord?

Ja, jeg er litt enkel sånn:-)

Skrevet

Ja, jeg er litt enkel sånn:-)

Så om noen menn har lyst til å sjekke deg opp, med sengekos som målsetning - da tar de deg med på Madrugadakonsert...?

*s*

Skrevet

Du er en engel, jeg setter nå all min lit til deg, og som takk skal jeg fra nå av kun kalle deg grisetrynet!

Avtale!

Skrevet

Så om noen menn har lyst til å sjekke deg opp, med sengekos som målsetning - da tar de deg med på Madrugadakonsert...?

*s*

Bare hvis de ligner på Sivert Høyem:-D

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...