MsSophie Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Konsert, nå i kveld...for en stemme, for en musikk, for et band, for en mann, for en energi, for en kraft - og sist, men ikke minst - for en sexappell!!!! Phu....jeg måtte bare få det ut! 0 Siter
MsSophie Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Var det per- eller postorgasmisk? :-p Hehe....begge deler, og litt til:-) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 29. mars 2006 Skrevet 29. mars 2006 Hvis du snakker om vokalisten, så er han noe for seg... 0 Siter
MsSophie Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Vel, de er et bra live-band. Jepp! 0 Siter
MsSophie Skrevet 29. mars 2006 Forfatter Skrevet 29. mars 2006 Hvis du snakker om vokalisten, så er han noe for seg... Så absolutt:-) 0 Siter
Gjest Sivert Høyem - JAFS! Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Enig - for en stemme - for en mann - for en musikk! 0 Siter
Velouria Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Joda, han er goodlookin' og musikken er kjempebra, selv liker jeg den første skiva best. At de er et liveband uten like er heller ikke noe tvil om. Bra konsert, men ikke den beste jeg har sett med de. 0 Siter
Babette Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Har du ikke spist ham opp enda? Men du: Husker du det kjekke eselet Joppe, som vanket her for et par-tre år siden? Hun bodde på dine kanter, tror jeg. Vet du om hun lusker her under dekknavn? 0 Siter
MsSophie Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Skrevet 30. mars 2006 Har du ikke spist ham opp enda? Men du: Husker du det kjekke eselet Joppe, som vanket her for et par-tre år siden? Hun bodde på dine kanter, tror jeg. Vet du om hun lusker her under dekknavn? Jeg husker vagt noe sånt, men har ikke peiling om hun oppererer her under annet dekknavn. Jeg holdt på å ete meg gjennom stolrekkene og opp på scenen, men venninna mi fant det en smule patetisk og holdt meg tilbake. Forbaska kjerring! 0 Siter
Babette Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg husker vagt noe sånt, men har ikke peiling om hun oppererer her under annet dekknavn. Jeg holdt på å ete meg gjennom stolrekkene og opp på scenen, men venninna mi fant det en smule patetisk og holdt meg tilbake. Forbaska kjerring! Du har fortjent et stevnemøte med fyren. Men jeg tipper han er litt sjenert privat. Skal jeg prøve å fikse det for deg? Og jeg savner Joppe, altså. Hun var dyrekjær og snill, og det var så koselig når hun kalte meg opp som grisetryne. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Så stemmen til vokalisten skaper de virkelig gode vibbene fra mellomgulvet og videre ned, med andre ord? 0 Siter
MsSophie Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Du har fortjent et stevnemøte med fyren. Men jeg tipper han er litt sjenert privat. Skal jeg prøve å fikse det for deg? Og jeg savner Joppe, altså. Hun var dyrekjær og snill, og det var så koselig når hun kalte meg opp som grisetryne. Du er en engel, jeg setter nå all min lit til deg, og som takk skal jeg fra nå av kun kalle deg grisetrynet! 0 Siter
MsSophie Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Så stemmen til vokalisten skaper de virkelig gode vibbene fra mellomgulvet og videre ned, med andre ord? Ja, jeg er litt enkel sånn:-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ja, jeg er litt enkel sånn:-) Så om noen menn har lyst til å sjekke deg opp, med sengekos som målsetning - da tar de deg med på Madrugadakonsert...? *s* 0 Siter
Babette Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Du er en engel, jeg setter nå all min lit til deg, og som takk skal jeg fra nå av kun kalle deg grisetrynet! Avtale! 0 Siter
MsSophie Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Så om noen menn har lyst til å sjekke deg opp, med sengekos som målsetning - da tar de deg med på Madrugadakonsert...? *s* Bare hvis de ligner på Sivert Høyem:-D 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.