Gå til innhold

Gerimax ginseng

Anbefalte innlegg

Gjest mer energi?
Skrevet

Er det noen her som tar disse og som opplever mer energi?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har tømt to pakker nå, fordi noen på jobb mente de ble så fryktelig energiske og opplagte av det.

Jeg sover minst like mye og er ikke så mye mer energisk enn før, akkurat.

Skal likevel fortsette med dem ei stund, og se om det kanskje er noe som virker over tid.

Gerimax Extreme heter de forresten, de som er anbefalt av gjengen i 71 grader nord, visstnok.

Skrevet

Greia med ginseng er ikke at det _tilfører_ kroppen energi i det hele tatt. Det det kan gjøre, er å brenne av lagrede reserver. Får man ikke ladet opp disse reservene igjen, så kan man få problemer.

"............................................"

Gjest mer energi?
Skrevet

Jeg har tømt to pakker nå, fordi noen på jobb mente de ble så fryktelig energiske og opplagte av det.

Jeg sover minst like mye og er ikke så mye mer energisk enn før, akkurat.

Skal likevel fortsette med dem ei stund, og se om det kanskje er noe som virker over tid.

Gerimax Extreme heter de forresten, de som er anbefalt av gjengen i 71 grader nord, visstnok.

Disse heter multi energy.

Gjest FrøkenNN
Skrevet

Har prøvd både de og mange lignende produkter.Men jeg fikk desverre ikke mer energi.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...