Gjest mer energi? Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Er det noen her som tar disse og som opplever mer energi? 0 Siter
Line Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg har tømt to pakker nå, fordi noen på jobb mente de ble så fryktelig energiske og opplagte av det. Jeg sover minst like mye og er ikke så mye mer energisk enn før, akkurat. Skal likevel fortsette med dem ei stund, og se om det kanskje er noe som virker over tid. Gerimax Extreme heter de forresten, de som er anbefalt av gjengen i 71 grader nord, visstnok. 0 Siter
Prozak Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Greia med ginseng er ikke at det _tilfører_ kroppen energi i det hele tatt. Det det kan gjøre, er å brenne av lagrede reserver. Får man ikke ladet opp disse reservene igjen, så kan man få problemer. "............................................" 0 Siter
Gjest mer energi? Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg har tømt to pakker nå, fordi noen på jobb mente de ble så fryktelig energiske og opplagte av det. Jeg sover minst like mye og er ikke så mye mer energisk enn før, akkurat. Skal likevel fortsette med dem ei stund, og se om det kanskje er noe som virker over tid. Gerimax Extreme heter de forresten, de som er anbefalt av gjengen i 71 grader nord, visstnok. Disse heter multi energy. 0 Siter
Gjest FrøkenNN Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Har prøvd både de og mange lignende produkter.Men jeg fikk desverre ikke mer energi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.