Gå til innhold

bibeltekster på nettet????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan du ikke barnelærdommen utenat lenger ;o) Dette har jeg da pugget så godt at det sitter enda :o)

kan visst ikke det.. men kan heller ikke huske at vi sang så ofte salmer heller da :-)

Skrevet

kan visst ikke det.. men kan heller ikke huske at vi sang så ofte salmer heller da :-)

Det gjorde vi hver eneste dag + at vi bad når vi kom og da vi gikk hjem. Og til maten selvfølgelig.

Men så hadde jeg en meget religøs lærer også, jeg tror ikke hun hadde fått lov til å drive slik i dag :o) Og nå ser du hvor religiøs jeg ble av det ;o)

Gjest girasol
Skrevet

Da han så ut over Sodoma og Gomorra og hele slettelandet, fikk han se at røk veltet opp fra landet, som røken fra en smelteovn, det var Dorthe som var ute og tok noen magadrag. Hele Sinai-fjellet stod i røk, fordi Herren var kommet ned på det i ild. Røken steg opp som av en smelteovn, og hele fjellet skalv. Hornlåten økte og ble sterkere og sterkere. Moses talte, og Gud svarte så en kunne høre hans røst: det er ikke lov å røyke inne, Dorthe!!

Ikke Moses... Lot!

Skrevet

Det gjorde vi hver eneste dag + at vi bad når vi kom og da vi gikk hjem. Og til maten selvfølgelig.

Men så hadde jeg en meget religøs lærer også, jeg tror ikke hun hadde fått lov til å drive slik i dag :o) Og nå ser du hvor religiøs jeg ble av det ;o)

Du går rett inn som mullah.

Skrevet

Du går rett inn som mullah.

Jeg er flink til bosse i hvert fall. Hihi, alle skal gjøre som jeg vil :o)

Skrevet

Jeg er flink til bosse i hvert fall. Hihi, alle skal gjøre som jeg vil :o)

Og hvis du fikk bolle med (misbruke) noen unge spreke menn i fleng uten konsekvenser, så ville du vel meldt deg?

Skrevet

Og hvis du fikk bolle med (misbruke) noen unge spreke menn i fleng uten konsekvenser, så ville du vel meldt deg?

Nei, jeg er ganske lei for tida jeg. Tror ikke jeg hadde giddet det engang.

Skrevet

Nei, jeg er ganske lei for tida jeg. Tror ikke jeg hadde giddet det engang.

De er bedre med handletur til Svinesund.

Skrevet

De er bedre med handletur til Svinesund.

Mye bedre :o)

Skrevet

Mye bedre :o)

Du har vel blomsterpotte oppå TV'en også da?

Gjest møkkatull
Skrevet

jeg var inne men finner ikke tekster.. jeg trenger tekst til sanger som

Påskemorgen slukker sorgen

* Jesus lever...

* Kristi stod opp fra de døde

* A, salige stund

Kanskje like så greit at jeg finner salmeboken og skriver.. jeg bruker like så lang tid på det som om å lete å nettet....??

Takk for innspill...

Ja så rasende festlig det er å slenge dritt om Bibelen og det folk tror på.

Men si et ord om homofile og folk som er så "tolerante" som dere så flyr dere i flint.

Dobbeltmoralske hele gjengen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...