Gå til innhold

Blondine som skal skifte prosessor på PC`en :) :)

Anbefalte innlegg

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

8

• Hawkwind

7

• Klara Q

6

• Lillemus

5

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

En av mine blondiner hadde "sletta hele internett", altså ikonet på skrivebordet.

I gamle dager traff jeg en som så for seg at bokstavene hun skrev på tastaturet ble stemplet inn i "haredisken" med sånne armer som det var på gamle skrivemaskiner. Når den var utbrukt/ full, måtte den vel byttes.

Skrevet

En av mine blondiner hadde "sletta hele internett", altså ikonet på skrivebordet.

I gamle dager traff jeg en som så for seg at bokstavene hun skrev på tastaturet ble stemplet inn i "haredisken" med sånne armer som det var på gamle skrivemaskiner. Når den var utbrukt/ full, måtte den vel byttes.

*LOL* :D

Skrevet

*LOL* :D

Som en spøk i gamle dager laget jeg en liten makro i WP som kom opp med tekst: God morgen Bente, så fin du er på håret i dag! Jeg er datanissen som bor inni PC'en din!" Dama ble blek, hun hadde akkurat vært hos frisøren, og hadde akkurat lært å skrive noen ord i WP. hun sysn denne PC-greia var litt uforståelig skummel, og det ble ikke bedre av dette stuntet. Men så så hun glisene rundt seg og ble rasende.

Gjest blame
Skrevet

Det irriterende her er jo ikke at dama ikke kan opp og ned på en datamaskin, men holdninga! Istedet for å høre etter og prøve å lære noe, så er det bare "Jammen, er det foran eller bak?"

All ære til nerden for at han faktisk behersket seg (iallfall til hun var ute av rommet).

Skrevet

Det irriterende her er jo ikke at dama ikke kan opp og ned på en datamaskin, men holdninga! Istedet for å høre etter og prøve å lære noe, så er det bare "Jammen, er det foran eller bak?"

All ære til nerden for at han faktisk behersket seg (iallfall til hun var ute av rommet).

Hehe...ja, Bård "kjenner" jeg fra hjemplassen min. Synes nesten litt synd i ham jeg, som prøver og forklare noe til ei som tydeligvis ikke ønsker og forstå (og som sikkert ikke vil innrømme at hun tar feil..hehe).

Skrevet

Man skal ikke le av kunnksapsløse mennesker, men dette her tar kaka. Snakker om å være dum, hehe. Det er ikke mye mellom øra på den jenta der.

De dype samtalene kom nok til å uteblive i ett forhold med henne.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Takk for den! Endelig fikk jeg ledd skikkelig i dag også. Nå sitter smilet på:) Thank you:)

Lite er så underholdende enn dumme mennesker.

Skrevet

LOL!

Utrolig bra.

At det går an!

hahahaha!

Skrevet

Hjelpes. Ikke bare dum, men passelig bitchy også.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Det verste er jo at ho ikke en gang skjønner at ho dummer seg ut, hehe. Å hjelpes!

Skrevet

Er det ikke nok å ha pen rompe og pene pupper?

Sympatisk? Det har marginal betydning.

Da er jeg kun opptatt av det marginale.

Skrevet

En sak er at dama ikke har peil, en annen sak er hvordan dama håndterer kunnskapsmangelen.

Jeg konstaterer ihvertfall at damas sosiale intelligens har et enormt stort utviklingspotensial.

Muligens den ordinære også.

Skrevet

En sak er at dama ikke har peil, en annen sak er hvordan dama håndterer kunnskapsmangelen.

Jeg konstaterer ihvertfall at damas sosiale intelligens har et enormt stort utviklingspotensial.

Muligens den ordinære også.

Enten så spiller hun, eller så er hun ikke normal. Jeg stoler ikke på TV-folk lenger. Det er lett å jukse i "drømmefabrikken" , og naivt å tro at de ikke ville lage litt show.

Skrevet

Enten så spiller hun, eller så er hun ikke normal. Jeg stoler ikke på TV-folk lenger. Det er lett å jukse i "drømmefabrikken" , og naivt å tro at de ikke ville lage litt show.

Joa, tanken slo meg og.

For damas skyld håper jeg replikkene var instruerte, og ikke hennes egne. For å si det slik...

Skrevet

Joa, tanken slo meg og.

For damas skyld håper jeg replikkene var instruerte, og ikke hennes egne. For å si det slik...

Jeg håper av alle krefter.

Skrevet

*sprutle*

Jeg hadde kverka henne om det var jeg som prøvde å forklare henne dette. Det klør, det klør!

Skrevet

Jeg har ganske hyggelige og oppegående venninner som dessverre er like dumme hva datamaskiner angår. Jeg tror ikke hun spiller eller blir redigert dummere enn hun er!

Skrevet

Jeg har ganske hyggelige og oppegående venninner som dessverre er like dumme hva datamaskiner angår. Jeg tror ikke hun spiller eller blir redigert dummere enn hun er!

Utviser de også samme holdninger i forhold til å tilta seg kunnskap på emner hvor deres bakgrunnskunnskap er liten og...?

Det er det fenomenet jeg syntes var så ekstremt her; ikke det at dama hadde null peiling...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...