keinstein Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg har ganske hyggelige og oppegående venninner som dessverre er like dumme hva datamaskiner angår. Jeg tror ikke hun spiller eller blir redigert dummere enn hun er! For dum til å spille skuespill? Hmmm... forutsetningen griper da tak i resultatet. Mulig du har rett. Det kan jeg unnskylde, men at hun er usympatisk, det kan jeg ikke unnskylde. At hun ikke finner folk attraktive, kan jeg forstå, men å se på dem som hår i suppa/ larve i salaten og tiltale dem deretter kan jeg ikke unnskylde. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg har ganske hyggelige og oppegående venninner som dessverre er like dumme hva datamaskiner angår. Jeg tror ikke hun spiller eller blir redigert dummere enn hun er! Jeg har, til min store forbauselse, oppdaget at mange i aldersgruppen 20-40 år (begge kjønn) ikke aner at det finnes flere soner på dvd-spillere og at slett ikke alle spillere som selges i Norge kan vise sone 1 filmer. Trodde det var noe alle visste jeg? 0 Siter
Hawkwind Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg har, til min store forbauselse, oppdaget at mange i aldersgruppen 20-40 år (begge kjønn) ikke aner at det finnes flere soner på dvd-spillere og at slett ikke alle spillere som selges i Norge kan vise sone 1 filmer. Trodde det var noe alle visste jeg? Mange som ikke vet slikt, faktisk. Til og med en del svært filminteresserte mennesker som ikke vet dette. Tross alt - det jevne flertall kjøper sine filmer her i landet, kjøper DVD-spilleren her i landet - og ser at det funker. Så lenge det funker, trenger man ikke å vite mer - egentlig ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Mange som ikke vet slikt, faktisk. Til og med en del svært filminteresserte mennesker som ikke vet dette. Tross alt - det jevne flertall kjøper sine filmer her i landet, kjøper DVD-spilleren her i landet - og ser at det funker. Så lenge det funker, trenger man ikke å vite mer - egentlig ;-) Men vi har (ved en feil antar jeg) en sone1-film her til utlån og selv om jeg har merket den tydelig med "SONE 1!" så er det stadig vekk folk som "ikke får den til å virke" og klager på den og når jeg forklarer hvorfor så ser de ut som et spørsmålstegn. Dette gjelder selv menn i den alderen - trodde menn generellt var fullt oppdatert på sånt jeg. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Åh herreGUUUUD! Er det flere enn meg som får lyst til å fike opp denne dama? Tett i kålen er en ting. Men den attutuden hun legger for dagen kunne jo fått frem mordlyst hos Dalai Lama. 0 Siter
lonelyP Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Stakkar Bård. Godt gjort å beherske seg gitt. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Men vi har (ved en feil antar jeg) en sone1-film her til utlån og selv om jeg har merket den tydelig med "SONE 1!" så er det stadig vekk folk som "ikke får den til å virke" og klager på den og når jeg forklarer hvorfor så ser de ut som et spørsmålstegn. Dette gjelder selv menn i den alderen - trodde menn generellt var fullt oppdatert på sånt jeg. "trodde menn generellt var fullt oppdatert på sånt jeg." Det tror ikke jeg. De fleste menn jeg kjenner, mannen min inkludert, har null interesse av DVD og DVD-spillere og aner ikke noe som helst om soneinndeling. De vet knapt hvordan man bytter språk på en DVD. Når jeg tenker meg om er det visst mange av dem som knapt ved hva en DVD er, 0 Siter
fresja Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg er ikke blond. Men jeg må innrømme at jeg ikke aner hva en prosessor er, iallfall ikke i forbindelse med PC. Ikke syntes jeg han forsøkte å forklare det heller. Jeg vet heller ikke hvordan jeg åpner en PC, men har vel egentlig ikke hatt bruk for det heller. Kanskje med unntak av den gangen en CD forsvant inn der! Kan heller ikke huske at noen dataeksperter på jobb har åpnet PC'en til noen av mine kolleger, så det kan ikke være noen vanlig foreteelse blant folk. 0 Siter
Klara Q Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 For dum til å spille skuespill? Hmmm... forutsetningen griper da tak i resultatet. Mulig du har rett. Det kan jeg unnskylde, men at hun er usympatisk, det kan jeg ikke unnskylde. At hun ikke finner folk attraktive, kan jeg forstå, men å se på dem som hår i suppa/ larve i salaten og tiltale dem deretter kan jeg ikke unnskylde. Jeg gidder ikke å unnskylde verken at hun er dum eller at hun er usympatisk. Dama er regelrett et ufordragelig nek! 0 Siter
Klara Q Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Utviser de også samme holdninger i forhold til å tilta seg kunnskap på emner hvor deres bakgrunnskunnskap er liten og...? Det er det fenomenet jeg syntes var så ekstremt her; ikke det at dama hadde null peiling... Jeg synes hun var både ekstremt dum og ekstremt ufordragelig, jeg! Som sagt, mine venninner er både hyggelige og oppegående - så de får heller være unnskyldt ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jeg gidder ikke å unnskylde verken at hun er dum eller at hun er usympatisk. Dama er regelrett et ufordragelig nek! Med pene pupper, ung, pent ansikt og en snerten rompe. Noe som ikke gjør saken bedre. :-) 0 Siter
Klara Q Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Med pene pupper, ung, pent ansikt og en snerten rompe. Noe som ikke gjør saken bedre. :-) (Hun var jo ei tynn flis?) Ungdom og skjønnhet er uansett forgjengelig - så hun får jo nyte det så lenge det varer! 0 Siter
keinstein Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 (Hun var jo ei tynn flis?) Ungdom og skjønnhet er uansett forgjengelig - så hun får jo nyte det så lenge det varer! Jada, en tynn flis :-) What ever. Kvinnelig rivalisering er det moro å nøre opp under. Godt hun er en drittsekk da. 0 Siter
Klara Q Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Jada, en tynn flis :-) What ever. Kvinnelig rivalisering er det moro å nøre opp under. Godt hun er en drittsekk da. Hæ? Å, du tror jeg er misunnelig på henne? Ok. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Men vi har (ved en feil antar jeg) en sone1-film her til utlån og selv om jeg har merket den tydelig med "SONE 1!" så er det stadig vekk folk som "ikke får den til å virke" og klager på den og når jeg forklarer hvorfor så ser de ut som et spørsmålstegn. Dette gjelder selv menn i den alderen - trodde menn generellt var fullt oppdatert på sånt jeg. Nope, helt klart mange - også menn - som ikke finner det bryet verdt med å vite mer enn at DVD-spillere skal spille DVD-filmer *s* 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Nope, helt klart mange - også menn - som ikke finner det bryet verdt med å vite mer enn at DVD-spillere skal spille DVD-filmer *s* Hm. Vil det si at jeg er tildels meget velopplyst om dvd'er?! Jøss. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hm. Vil det si at jeg er tildels meget velopplyst om dvd'er?! Jøss. Du tilhører vel snittet tenker jeg. Er du velopplyst, kjenner du til sære ting som DVD-decrypter og DVDShrink og *s* Samt forskjellen på DVD +, DVD - og DVD-Ram. 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Du tilhører vel snittet tenker jeg. Er du velopplyst, kjenner du til sære ting som DVD-decrypter og DVDShrink og *s* Samt forskjellen på DVD +, DVD - og DVD-Ram. I do! ) Bare noen få dager siden jeg brukte DVD shrink og DVD encrypter har jeg hatt liggende på pc'n en god stund. *Stolt* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.