Hawkwind Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 I do! ) Bare noen få dager siden jeg brukte DVD shrink og DVD encrypter har jeg hatt liggende på pc'n en god stund. *Stolt* Nyttige verktøy det ja *s* Og du bruker dem selvsagt -kun- for å ta backup av egne dvd-plater selvsagt? ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Nyttige verktøy det ja *s* Og du bruker dem selvsagt -kun- for å ta backup av egne dvd-plater selvsagt? ;-) Selvfølgelig. *Uskyldsblått blikk* 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg er ikke blond. Men jeg må innrømme at jeg ikke aner hva en prosessor er, iallfall ikke i forbindelse med PC. Ikke syntes jeg han forsøkte å forklare det heller. Jeg vet heller ikke hvordan jeg åpner en PC, men har vel egentlig ikke hatt bruk for det heller. Kanskje med unntak av den gangen en CD forsvant inn der! Kan heller ikke huske at noen dataeksperter på jobb har åpnet PC'en til noen av mine kolleger, så det kan ikke være noen vanlig foreteelse blant folk. Å, vi er da en del som stadig åpner opp maskinen for å sette inn nye og grommere greier enn det vi har fra før. Sånt kalles oppgradering. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.