Gjest gladiåstudere:) Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Heisann Har lyst å studere spansk, men trenger forkunnskaper. Det har jeg ikke. Vet dere om hvor og hvordan jeg evt kan lære meg grunnleggende spansk? Gjerne så kjapt som mulig.. 0 Siter
Line Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Folkeuniversitetet har gode grunnleggende kurs. www.fu.no Ellers kan det være greit å kjøpe seg en grunnleggende lommeparlør, med de viktigste setningene i reisesammenheng. Det finnes språkskoler som går på sommers tid blant annet i Barcelona, Granada (Spania) og Cuba, som jeg vet om. Det er også en i Huelva i Spania (langt sør, nært grensa til Portugal), men der nede snakker de fryktelig fort, spiser opp halvparten av ordene de sier, kutter ut masse s'er, og det er vanskelig å forstå dem. Du får jo også lånt lydbøker/kurs på biblioteket, som du kanskje kan ha noe nytte av. Que tengas buena suerte! 0 Siter
Gjest Kirikou Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Nå vet jeg ikke hvor du bor, men om i nærheten av Oslo - ta et emne ved UiO som heter SPA0101, det skal gi nødvendige forkunnskaper til spanskstudiet og er naturlig nok gratis. Dessuten kan du da søke deg inn på spansk dette hovedopptaket i stedet for å vente et år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.