Gå til innhold

spansk

Gjest gladiåstudere:)

Anbefalte innlegg

Gjest gladiåstudere:)
Skrevet

Heisann

Har lyst å studere spansk, men trenger forkunnskaper. Det har jeg ikke. Vet dere om hvor og hvordan jeg evt kan lære meg grunnleggende spansk? Gjerne så kjapt som mulig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Folkeuniversitetet har gode grunnleggende kurs. www.fu.no

Ellers kan det være greit å kjøpe seg en grunnleggende lommeparlør, med de viktigste setningene i reisesammenheng.

Det finnes språkskoler som går på sommers tid blant annet i Barcelona, Granada (Spania) og Cuba, som jeg vet om. Det er også en i Huelva i Spania (langt sør, nært grensa til Portugal), men der nede snakker de fryktelig fort, spiser opp halvparten av ordene de sier, kutter ut masse s'er, og det er vanskelig å forstå dem.

Du får jo også lånt lydbøker/kurs på biblioteket, som du kanskje kan ha noe nytte av.

Que tengas buena suerte!

Gjest Kirikou
Skrevet

Nå vet jeg ikke hvor du bor, men om i nærheten av Oslo - ta et emne ved UiO som heter SPA0101, det skal gi nødvendige forkunnskaper til spanskstudiet og er naturlig nok gratis. Dessuten kan du da søke deg inn på spansk dette hovedopptaket i stedet for å vente et år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...