Gå til innhold

Om noen hadde blokkert deg på msn.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest kingdum
Skrevet

Tror jeg hadde tatt meg noe tankerunder om årsaken. Det er vel ganske sterkt signal om at jeg kanskje har opptredt på en måte som har gjort at vedkommende er drit lei meg, og forbanna på min oppførsel.

Gjest avlogget
Skrevet

Tror jeg hadde tatt meg noe tankerunder om årsaken. Det er vel ganske sterkt signal om at jeg kanskje har opptredt på en måte som har gjort at vedkommende er drit lei meg, og forbanna på min oppførsel.

Jeg tror en grunn kan være at kontakten "bare er der", om du forstår. At de ikke er på msn sammen og prater.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Blokkering, ja. -Den feige måten å unngå folk.

Jeg hadde nok slettet, ja. Ser ingen grunn til ha sånne på lista.

Henriette1365380130
Skrevet

Blokkering, ja. -Den feige måten å unngå folk.

Jeg hadde nok slettet, ja. Ser ingen grunn til ha sånne på lista.

Hvorfor det, egentlig? Det er ikke alltid man føler for å være tilgjengelig for alle og enhver, uten at det må være noen spesiell grunn for det.

Mary Poppins
Skrevet

Nja, det hender jeg går på msn og ikke har tid til å skravle (f.eks hvis jeg jobber med oppgave) men trenger å ha kontakt med noen få på min msn som sitter å jobber med samme oppave. Da blokkerer jeg kanskje de andre, uten at jeg mener noe slemt med det. Synes det er greiere å gjøre det sånn fordi det noen ganger virker mer uhøflig at jeg ikke sier hei.

Gjest avlogget
Skrevet

Nja, det hender jeg går på msn og ikke har tid til å skravle (f.eks hvis jeg jobber med oppgave) men trenger å ha kontakt med noen få på min msn som sitter å jobber med samme oppave. Da blokkerer jeg kanskje de andre, uten at jeg mener noe slemt med det. Synes det er greiere å gjøre det sånn fordi det noen ganger virker mer uhøflig at jeg ikke sier hei.

Da synes jeg det er bedre å endre status til "opptatt".

Gjest M.Angelica
Skrevet

Hvorfor det, egentlig? Det er ikke alltid man føler for å være tilgjengelig for alle og enhver, uten at det må være noen spesiell grunn for det.

Nei, men da er det vel bare å sette status som opptatt eller borte?

Uansett, jeg snakker om blokkering for ever. Ikke bare for en liten stund.

Mary Poppins
Skrevet

Da synes jeg det er bedre å endre status til "opptatt".

Hehe det hjelper sjeldent, setter megselv ofte som opptatt og borte men mange sier hei likevel. Det er jo bare koselig da :) men hvis det ikke passer akkurat da så kan jeg likegjerne sette meg selv som avkoblet eller blokkere (for så å av-blokkere etterpå).

Gjest avlogget
Skrevet

Nei, men da er det vel bare å sette status som opptatt eller borte?

Uansett, jeg snakker om blokkering for ever. Ikke bare for en liten stund.

Og det var det jeg mente.

Gjest avlogget
Skrevet

Hehe det hjelper sjeldent, setter megselv ofte som opptatt og borte men mange sier hei likevel. Det er jo bare koselig da :) men hvis det ikke passer akkurat da så kan jeg likegjerne sette meg selv som avkoblet eller blokkere (for så å av-blokkere etterpå).

Jeg tenkte når du vet noen har gjort det over lang tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...