Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det flere som ser på TVNorge nå, om Lolo Ferrari, kvinnen med verdens største silikonbryster?

Gudbedre for noe jævlig! De ser jo helt grusomme ut, ser ut som to ballonger som er satt utenpå kroppen. Og leppeen!? For ikke å snakke om eks-ektemannen! Han har jo f*** meg ikke mimikk i detr hele tatt, en smuuule operert han og.

*Rister på hodet over at folk virkelig ødelegger seg på den måten*

Mary Poppins
Skrevet

Dette er jo en syksom, så det er igrunnen veldig synd på henne.

Men at hun så helt forjævlig ut er jeg enig i, og han eks-mannen hennes var bare forferdelig ekkel, usj!

Skrevet

Jeg ser på og jeg må si jeg synes det er trist at folk har det så kjipt at de gjør slike ekstreme ting.

Skrevet

Dette er jo en syksom, så det er igrunnen veldig synd på henne.

Men at hun så helt forjævlig ut er jeg enig i, og han eks-mannen hennes var bare forferdelig ekkel, usj!

Er det BDD - Body dysmorphic Disorder du mener?

Så på Oprah en dag det handlet om det, de nydelige unge menneskene mente de var deformerte og så ut som uhyrer - hun ene hadde operert seg i fjeset for å rette på det hun mente var stygt.. Hun så helt forferdelig ut etter alle inngrepene.

http://www.oprah.com/tows/pastshows/200509/tows_past_20050914.jhtml

Skriver meg kanskje litt bort her, men det var ganske interessant, siden Oprah plutselig utbryter at - det er jo dette Michael Jackson må lide av..! Og jeg tror hun har rett.

Skrevet

Jeg ser på og jeg må si jeg synes det er trist at folk har det så kjipt at de gjør slike ekstreme ting.

Selvsagt er det det. Jeg er temmelig sikker på at enten var hun selv syk på sinnet eller så var det han plastikkmannen hennes som fikk henne til å gjøre dette. Ingen normale kvinner vil frivillig ødelegge seg sånn! Hvert bryst veide 3 kilo! Tenk hvilke nakkesmerter hun må hatt!

Mary Poppins
Skrevet

Er det BDD - Body dysmorphic Disorder du mener?

Så på Oprah en dag det handlet om det, de nydelige unge menneskene mente de var deformerte og så ut som uhyrer - hun ene hadde operert seg i fjeset for å rette på det hun mente var stygt.. Hun så helt forferdelig ut etter alle inngrepene.

http://www.oprah.com/tows/pastshows/200509/tows_past_20050914.jhtml

Skriver meg kanskje litt bort her, men det var ganske interessant, siden Oprah plutselig utbryter at - det er jo dette Michael Jackson må lide av..! Og jeg tror hun har rett.

Ja det er mulig det er det det heter. Jeg så også det programmet med Oprah, og det må være en grusom sykdom å ha.. uff.

Skrevet

Jeg fikk med meg kun noen minutter, men det rakk lenge for meg.

Det var ikke noe pent syn! Merkelige folk..

Skrevet

Selvsagt er det det. Jeg er temmelig sikker på at enten var hun selv syk på sinnet eller så var det han plastikkmannen hennes som fikk henne til å gjøre dette. Ingen normale kvinner vil frivillig ødelegge seg sånn! Hvert bryst veide 3 kilo! Tenk hvilke nakkesmerter hun må hatt!

Det med nakkesmertene tenkte jeg på også. Trodde ikke at det gikk an å få en J-cup engang jeg.

Gjest fikk ikke sett
Skrevet

Er det hun som døde? Har du link til bilde?

Skrevet

Det med nakkesmertene tenkte jeg på også. Trodde ikke at det gikk an å få en J-cup engang jeg.

Utrolig at de klarte å få presset inn alt ja, men så var de jo fullstendig sprengte også da. Må ha vært steinharde å ta på vi ljeg tro.

Skrevet

Så bare noen minutter og det var et skrekkelig syn! Rart at man ikke ikke ser det selv hvor stygt det er!!

Men hun må da bare ha vært syk! I de små filmklippene jeg så med henne snakken hun bl a om skrekken for mennesker, bruk av beroligende midler et etc.

Gjest kirsebær
Skrevet

hehe... Det så jo helt latterlig ut. Puppene så ut som to digre øyne. Håpet hun det skulle være sexy tro? Ville ikke de fleste mannfolk flydd fort som bare det med halen (eller noe annet....) mellom bena da?

serendipity
Skrevet

Uff.. det var igrunn en tragisk historie.......

Skrevet

Så på det i går, og må si jeg syntes virkelig synd på henne.

Mannen min så på han også, og lurte litt på hvordan det måtte være å kjenne på slike pupper. Han antok det var som å ta på en oppblåst ballong - ikke særlig opphissende.

Skrevet

Så på det i går, og må si jeg syntes virkelig synd på henne.

Mannen min så på han også, og lurte litt på hvordan det måtte være å kjenne på slike pupper. Han antok det var som å ta på en oppblåst ballong - ikke særlig opphissende.

Jeg vil tro en oppblåst ballong er mykere, de måtte jo vært steinharde?

Skrevet

Jeg vil tro en oppblåst ballong er mykere, de måtte jo vært steinharde?

Du har rett, de så steinharde ut.

Merkelig fenomen - både hun, mannen og mora.

Skrevet

Ja, skremmende. Forstår ikke at folk vil seg selv så vondt. Og det sier jeg som faktisk ikke er imot plastisk kirurgi i _moderat_ omfang.

Kan ikke forstå at noen kan synes noe slikt er fint. (Men det er det kanskje ikke heller - annet enn som en kuriositet.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...