hare1365380455 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 http://www.80tallet.no/ Til høyre er artister. 0 Siter
Gyda Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Kvinner også, eller bare menn? Uansett: Paul Hardcastle Rick Astley Terence Trent D'Arby Laura Branigan Falco Nena T'Pau Nina Hagen Alphaville Cyndi Lauper Billy Ocean Laura Branigan, nevner du. Jeg må jo bare fortelle at jeg var på konsert med henne og stod framfor scenen da hun gikk rundt med mikrofonen. Da hun kom til meg, hadde jeg en så spesiell tolkning av hennes "Self Control" at hun dro meg opp på scenen og lot meg synge resten. Jeg ler jo litt forstatt når jeg tenker på det. (Full og gal som jeg var også .) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 White Lion (when the children cry) Twisted Sister (We're not gonna take it) Opus (life is life) Howard Jones Alex (Bette Davies Eyes) Caramaba (hubba hubba zoot zoot) David Bowie (Let's Dance) C+C Music Factory Snap (rhythm is a dancer) KLF (last train to transcentral) Damn Yankees (High enough) Cretu Herreys Ray Parker jr. (Ghostbusters) ...kunne sikkert nevnt hundre til ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Nick Kershaw og Limahl er nok "glemte". Men Bob Marley blir i en ganske annen klasse enn de to :-) "............................................" Jeg skulle akkurat til å legge inn en protest mot at Bob Marley havnet på en liste over "glemte", men du kom kmeg i forkjøpet! :-) 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Sandra ("Boys, boys, boys") The Cure Bros Glen Medeiros (kniser fremdeles) Glen Medeiros!!! *kniser også* Artig å bli minnet på slike fordums smørsangere.... (litt trist å havne i dne kategorien allerede som tenåring...*S*) 0 Siter
Gyda Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Glen Medeiros!!! *kniser også* Artig å bli minnet på slike fordums smørsangere.... (litt trist å havne i dne kategorien allerede som tenåring...*S*) Glen Medeiros - One Hit Wonder. Det verste var jo at han kom og slo til med en allerede godt kjent låt av og med George Benson, som - for meg i alle fall - synger den mye bedre. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Åh - den låta er stor! Hm, den husker jeg visst ikke. 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Glen Medeiros - One Hit Wonder. Det verste var jo at han kom og slo til med en allerede godt kjent låt av og med George Benson, som - for meg i alle fall - synger den mye bedre. Jeg visste ikke at andre hadde gitt ut den sangen. Men jeg husker at Glen hadde litt nasal sangstemme, at han var svært, svært ung (16??) og kom fra Hawaii (?). ;-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Sandra ("Boys, boys, boys") The Cure Bros Glen Medeiros (kniser fremdeles) Var det den "Nothings gonna change my love for you..."? 0 Siter
morsan Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Var det den "Nothings gonna change my love for you..."? Yepp! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg visste ikke at andre hadde gitt ut den sangen. Men jeg husker at Glen hadde litt nasal sangstemme, at han var svært, svært ung (16??) og kom fra Hawaii (?). ;-) Og så hadde han en svært kreativ engelsk uttale. ;o) 0 Siter
asterix Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Jeg så et bilde av Joan Baez på et annet forum i forrige uke. Kjente henne nesten ikke igjen, hun hadde blitt noen år eldre ja. Og hvor har det blitt av Bob Dylan og Donovan? Hvor Bob Dylan er akkurat nå vet jeg ikke, men i morgen er han i hvertfall i Reno... 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 White Lion (when the children cry) Twisted Sister (We're not gonna take it) Opus (life is life) Howard Jones Alex (Bette Davies Eyes) Caramaba (hubba hubba zoot zoot) David Bowie (Let's Dance) C+C Music Factory Snap (rhythm is a dancer) KLF (last train to transcentral) Damn Yankees (High enough) Cretu Herreys Ray Parker jr. (Ghostbusters) ...kunne sikkert nevnt hundre til ;-) David Bowie er ikke en "glemt" helt. "........................................." 0 Siter
Klara Q Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Mr. Big "I'm the one who wants to be with you, deep inside I hope you feel it too.." Var det Mr. Big? Hva het de som sang "Can you take me high enough" eller noe sånt? Var det Damn Yankees eller noe, mon? *mimre* 0 Siter
Hawkwind Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 David Bowie er ikke en "glemt" helt. "........................................." Hehe - det kommer an på hvem du spør det. Men han er mer oppegående enn mange andre gamle helter ja. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 "I'm the one who wants to be with you, deep inside I hope you feel it too.." Var det Mr. Big? Hva het de som sang "Can you take me high enough" eller noe sånt? Var det Damn Yankees eller noe, mon? *mimre* Damn Yankees hadde High Enough ja - tok med dem på min liste lenger opp her. DEn gruppen var forøvrig ganske morsomt sammensatt - med medlemmer fra gamle mykproggerne Styx, en eller to litt mer perifere musikere, og villmannen Ted Nugent på gitar. Sistnevnte har holdt det gående siden slutten av 60-tallet - med det velfortjente kallenavnet "the motor city madman". 0 Siter
Klara Q Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Breathe - "Hands to heaven" http://www.artistdirect.com/nad/store/artist/album/0,,56692,00.html Så rart - det skal bare en liten sang til for å huske hvordan det var å være elleve år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.