Prozak Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hehe - det kommer an på hvem du spør det. Men han er mer oppegående enn mange andre gamle helter ja. Altså....Limahl er glemt. Borte. Ikke en del av musikkverdenen siden neverending story. Bowie har vært en aktiv del av musikkverdenen fra 70-årene til nå. Jeg tolket det til å være snakk om folk som har forsvunnet fra musikkverdenen :-) ".............................................." 0 Siter
Klara Q Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Damn Yankees hadde High Enough ja - tok med dem på min liste lenger opp her. DEn gruppen var forøvrig ganske morsomt sammensatt - med medlemmer fra gamle mykproggerne Styx, en eller to litt mer perifere musikere, og villmannen Ted Nugent på gitar. Sistnevnte har holdt det gående siden slutten av 60-tallet - med det velfortjente kallenavnet "the motor city madman". Og så er han snart 60! Han tar sikkert mye tran. 0 Siter
lonelyP Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Var det den "Nothings gonna change my love for you..."? Jepp, nettopp. Hawaii's store fordums helt *knis* 0 Siter
Hawkwind Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Altså....Limahl er glemt. Borte. Ikke en del av musikkverdenen siden neverending story. Bowie har vært en aktiv del av musikkverdenen fra 70-årene til nå. Jeg tolket det til å være snakk om folk som har forsvunnet fra musikkverdenen :-) ".............................................." Trådstarter nevner også Duran Duran - som stadig er ganske så aktive. Tolket det mer som "bortglemte" enn forsvunnet av den grunn ;-) Og slik sett er Bowie litt i samme gate som Duran - fansen husker ham, musikknerder husker ham - men ikke så veldig mange andre. Med den hovedforskjell at Bowie har en litt større og noe mer dedikert tilhengerskare, selvsagt. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Og så er han snart 60! Han tar sikkert mye tran. Tran drikker han neppe mye av. Men mener å huske at han er en av de få som ikke har hatt skyhøyt forbruk av illegale saker...? 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Trådstarter nevner også Duran Duran - som stadig er ganske så aktive. Tolket det mer som "bortglemte" enn forsvunnet av den grunn ;-) Og slik sett er Bowie litt i samme gate som Duran - fansen husker ham, musikknerder husker ham - men ikke så veldig mange andre. Med den hovedforskjell at Bowie har en litt større og noe mer dedikert tilhengerskare, selvsagt. Joda, det var flere andre som ikke kan nevnes i samme åndedrag som limahl. Jeg hengte meg selvfølgelig opp i bowie fordi han er tidenes største mannlige artist :-) "............................................." 0 Siter
Klara Q Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Tran drikker han neppe mye av. Men mener å huske at han er en av de få som ikke har hatt skyhøyt forbruk av illegale saker...? Det skal du ikke se bort ifra 0 Siter
Hawkwind Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Joda, det var flere andre som ikke kan nevnes i samme åndedrag som limahl. Jeg hengte meg selvfølgelig opp i bowie fordi han er tidenes største mannlige artist :-) "............................................." Hmmm...og jeg som trodde Elvis og Frankie Boy var de to som kjempet om førsteplassen på den tronen... Men det er vel din personlige mening som ligger til grunn her, og ikke allmen oppfatning muligens? *s* 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hmmm...og jeg som trodde Elvis og Frankie Boy var de to som kjempet om førsteplassen på den tronen... Men det er vel din personlige mening som ligger til grunn her, og ikke allmen oppfatning muligens? *s* Selvfølgelig er det det :-) All respekt for både presley og sinatra, men musikalsk sett var ingen av dem spesiellt "store". "........................................." 0 Siter
Lucretia Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 "I'm the one who wants to be with you, deep inside I hope you feel it too.." Var det Mr. Big? Hva het de som sang "Can you take me high enough" eller noe sånt? Var det Damn Yankees eller noe, mon? *mimre* Mr. Big hadde "To be with you" ja. Og Wild World ("oooohh baby baby it's a wild world").. Men sistnevnte er en cover. Cat Stevens sin låt. 0 Siter
Lucretia Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hehe - det kommer an på hvem du spør det. Men han er mer oppegående enn mange andre gamle helter ja. Ikke glemt for meg iallefall. Hører stadig på Bowie jeg, og så ham live for noen få år siden TV-konserter med Bowie tar jeg opp, og greier. Bowie er kul. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.