Gå til innhold

Liten trampoline for voksne?

Anbefalte innlegg

Gjest trampe hjemme
Skrevet

Er ute etter det. Bør tåle en person på 85-95 kg..

Har kun funnet trampoliner som er beregnet for unger og for folk under 80 kg. Tenker på en liten trampoline til innendørs bruk ca 1 m i diameter.

Noen som har tips? Pris - utsalgssted?

Helst ikke for dyrt! :)

Skrevet

Et lite tips fra meg... på toy`s rush har de sånne trampoliner til en billigere penge enn på sportsbutikker.

Gjest trampe hjemme
Skrevet

Et lite tips fra meg... på toy`s rush har de sånne trampoliner til en billigere penge enn på sportsbutikker.

Står ikke hvor mye den tåler av kroppsvekt?

Regner med det koster litt å sende den med posten fra USA? og å fortolle den også.

Skrevet

Står ikke hvor mye den tåler av kroppsvekt?

Regner med det koster litt å sende den med posten fra USA? og å fortolle den også.

Toy`s rush ligger på alnabru :-) Hvis du bor i nærheten av Oslo da! Den jeg kjøpte der oppe tåler godt en voksen person. Det er mest datteren min som bruker den - men vi har da hoppet både jeg og min mann :ler:

Gjest betherthan
Skrevet

Toy`s rush ligger på alnabru :-) Hvis du bor i nærheten av Oslo da! Den jeg kjøpte der oppe tåler godt en voksen person. Det er mest datteren min som bruker den - men vi har da hoppet både jeg og min mann :ler:

sikker på at du ikek mener toys'r us?

Gjest trampe hjemme
Skrevet

Jeg søkte på nettet og fant bare en utenlandsk butikk med det navnet ser du!

Om det er på Alnabru så går det jo an å ta det sammen med en Ikea-tur.

Hvor mye veier mannen din da? Er nervøs for å dette igjennom! hehe

Skrevet

sikker på at du ikek mener toys'r us?

Joda var nok den jeg mente.. var bare usikker på hvordan det skrives. men altså den ligger på alnabru. Gemalen veier ca 83 kilo.... men han hopper sammen med snuppa som veier 20 kilo. Så da skal det jo gå greit?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...