Gjest trampe hjemme Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Er ute etter det. Bør tåle en person på 85-95 kg.. Har kun funnet trampoliner som er beregnet for unger og for folk under 80 kg. Tenker på en liten trampoline til innendørs bruk ca 1 m i diameter. Noen som har tips? Pris - utsalgssted? Helst ikke for dyrt! 0 Siter
NeaNoor Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 http://www.trimogtrivsel.no/nettbutikk/catalog/product_info.php?products_id=473&osCsid=f229321361440537a7655792d8324d1f Vet ikke hvor mange kilo den tåler, men det kan du jo forhøre deg om? 0 Siter
mimer Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Et lite tips fra meg... på toy`s rush har de sånne trampoliner til en billigere penge enn på sportsbutikker. 0 Siter
Gjest trampe hjemme Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Et lite tips fra meg... på toy`s rush har de sånne trampoliner til en billigere penge enn på sportsbutikker. Står ikke hvor mye den tåler av kroppsvekt? Regner med det koster litt å sende den med posten fra USA? og å fortolle den også. 0 Siter
mimer Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Står ikke hvor mye den tåler av kroppsvekt? Regner med det koster litt å sende den med posten fra USA? og å fortolle den også. Toy`s rush ligger på alnabru :-) Hvis du bor i nærheten av Oslo da! Den jeg kjøpte der oppe tåler godt en voksen person. Det er mest datteren min som bruker den - men vi har da hoppet både jeg og min mann :ler: 0 Siter
Gjest betherthan Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Toy`s rush ligger på alnabru :-) Hvis du bor i nærheten av Oslo da! Den jeg kjøpte der oppe tåler godt en voksen person. Det er mest datteren min som bruker den - men vi har da hoppet både jeg og min mann :ler: sikker på at du ikek mener toys'r us? 0 Siter
Gjest trampe hjemme Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Toy`s rush ligger på alnabru :-) Hvis du bor i nærheten av Oslo da! Den jeg kjøpte der oppe tåler godt en voksen person. Det er mest datteren min som bruker den - men vi har da hoppet både jeg og min mann :ler: Jeg søkte på nettet og fant bare en utenlandsk butikk med det navnet ser du! Om det er på Alnabru så går det jo an å ta det sammen med en Ikea-tur. Hvor mye veier mannen din da? Er nervøs for å dette igjennom! hehe 0 Siter
mimer Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 sikker på at du ikek mener toys'r us? Joda var nok den jeg mente.. var bare usikker på hvordan det skrives. men altså den ligger på alnabru. Gemalen veier ca 83 kilo.... men han hopper sammen med snuppa som veier 20 kilo. Så da skal det jo gå greit? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.