Gå til innhold

Lookfantastic.com

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man bestille for over 200,-og likevel slippe fortolling?

Skrevet

Nei, det kan du ikke fordi det er posten her som skal ha penga.

Skrevet

Nei, det kan du ikke fordi det er posten her som skal ha penga.

Er du sikker?

Det var dette innlegget fra Prozak som fikk meg til å lure:

"Re: bestille fra utlandet over tollgrensen

Det er ikke toll på vanlige varer fra utlandet (muligens med en grense på kr. 5000,- elns.). Det du imidlertid må betale er MVA for beløp over 200,-. Det er stort sett bare klær det er toll på.

"............................................."

- Prozak"

Mary Poppins
Skrevet

Det er toll på alt som koster over 200kr. (finnes et par unntak men det gleder ikke her)

Det du derimot kan gjøre er å spørre lookfantastic om de kan sette prisen til 200kr :)

Skrevet

Det er toll på alt som koster over 200kr. (finnes et par unntak men det gleder ikke her)

Det du derimot kan gjøre er å spørre lookfantastic om de kan sette prisen til 200kr :)

Spørre dem ja... eh, så var det denne engelsken da...

Tips til hva jeg skriver?

Baby Lemonade
Skrevet

Nei, du behøver ikke gjøre noe. Bestilte nylig for første gang med en ny bruker og de skrev verdien til langt under 200 kroner uten at jeg hadde bedt om det. De er fullstendig klar over dette problemet og gjør vel dette for å beholde sine norske kunder.

Pakken kommer rett hjem i posten i løpet av noen få dager.

Mary Poppins
Skrevet

Can you kindly write the price to be £15 so that I don't have to pay tax on my products? It would be very much appreciated. Thank you.

Noe i den duren kanskje? Men under her skriver en at de gjør det automatisk så da er det kanskje ikke nødvendig å skrive noe.

Skrevet

Du slipper å be dem. Lookfantastic har så utrolig mange norske kunder, så de er klar over reglene. Jeg har bestilt nærmere 20 ganger derfra og lookfantastic skriver alltid ned summen til under 200 kr, og jeg skal love deg at det er mye mer opp i pakken.

Bestill i vei :)

Skrevet

Can you kindly write the price to be £15 so that I don't have to pay tax on my products? It would be very much appreciated. Thank you.

Noe i den duren kanskje? Men under her skriver en at de gjør det automatisk så da er det kanskje ikke nødvendig å skrive noe.

Skriver til dem for sikkerhets skyld jeg, men det får bli i morgen for nå køyer jeg.

God natt da, og takk for hjelpa:o)

Mary Poppins
Skrevet

Skriver til dem for sikkerhets skyld jeg, men det får bli i morgen for nå køyer jeg.

God natt da, og takk for hjelpa:o)

Bare hyggelig :)

Nattinatt! :)

Skrevet

*pirke*

Er ikke could høfligere enn can?

Mary Poppins
Skrevet

*pirke*

Er ikke could høfligere enn can?

Der har du helt rett. Det burde såklart vært could :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...