Lurveline Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Kan man bestille for over 200,-og likevel slippe fortolling? 0 Siter
Moraki Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Nei, det kan du ikke fordi det er posten her som skal ha penga. 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Skrevet 30. mars 2006 Nei, det kan du ikke fordi det er posten her som skal ha penga. Er du sikker? Det var dette innlegget fra Prozak som fikk meg til å lure: "Re: bestille fra utlandet over tollgrensen Det er ikke toll på vanlige varer fra utlandet (muligens med en grense på kr. 5000,- elns.). Det du imidlertid må betale er MVA for beløp over 200,-. Det er stort sett bare klær det er toll på. "............................................." - Prozak" 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Det er toll på alt som koster over 200kr. (finnes et par unntak men det gleder ikke her) Det du derimot kan gjøre er å spørre lookfantastic om de kan sette prisen til 200kr 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Skrevet 30. mars 2006 Det er toll på alt som koster over 200kr. (finnes et par unntak men det gleder ikke her) Det du derimot kan gjøre er å spørre lookfantastic om de kan sette prisen til 200kr Spørre dem ja... eh, så var det denne engelsken da... Tips til hva jeg skriver? 0 Siter
Baby Lemonade Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Spørre dem ja... eh, så var det denne engelsken da... Tips til hva jeg skriver? Nei, du behøver ikke gjøre noe. Bestilte nylig for første gang med en ny bruker og de skrev verdien til langt under 200 kroner uten at jeg hadde bedt om det. De er fullstendig klar over dette problemet og gjør vel dette for å beholde sine norske kunder. Pakken kommer rett hjem i posten i løpet av noen få dager. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Spørre dem ja... eh, så var det denne engelsken da... Tips til hva jeg skriver? Can you kindly write the price to be £15 so that I don't have to pay tax on my products? It would be very much appreciated. Thank you. Noe i den duren kanskje? Men under her skriver en at de gjør det automatisk så da er det kanskje ikke nødvendig å skrive noe. 0 Siter
Puzen Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Spørre dem ja... eh, så var det denne engelsken da... Tips til hva jeg skriver? Du slipper å be dem. Lookfantastic har så utrolig mange norske kunder, så de er klar over reglene. Jeg har bestilt nærmere 20 ganger derfra og lookfantastic skriver alltid ned summen til under 200 kr, og jeg skal love deg at det er mye mer opp i pakken. Bestill i vei 0 Siter
Lurveline Skrevet 30. mars 2006 Forfatter Skrevet 30. mars 2006 Can you kindly write the price to be £15 so that I don't have to pay tax on my products? It would be very much appreciated. Thank you. Noe i den duren kanskje? Men under her skriver en at de gjør det automatisk så da er det kanskje ikke nødvendig å skrive noe. Skriver til dem for sikkerhets skyld jeg, men det får bli i morgen for nå køyer jeg. God natt da, og takk for hjelpa:o) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Skriver til dem for sikkerhets skyld jeg, men det får bli i morgen for nå køyer jeg. God natt da, og takk for hjelpa:o) Bare hyggelig Nattinatt! 0 Siter
cecily Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 Can you kindly write the price to be £15 so that I don't have to pay tax on my products? It would be very much appreciated. Thank you. Noe i den duren kanskje? Men under her skriver en at de gjør det automatisk så da er det kanskje ikke nødvendig å skrive noe. *pirke* Er ikke could høfligere enn can? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 1. april 2006 Skrevet 1. april 2006 *pirke* Er ikke could høfligere enn can? Der har du helt rett. Det burde såklart vært could 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.