Mary Poppins Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Finnes det en nettside der man kan handle ByHelene Birger klær? Har lett men finner ikke noe, noen som vet? Har funnet en cape fra det merke men de har ikke størrelsen min i butikken, men jeg får altså ikke denne capen ut av hodet mitt! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Kan ikke butikken bestille en for deg? Nei det var visst ikke mulig, de er temmelig firkantet på denne butikken. 0 Siter
Gemini Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Nei det var visst ikke mulig, de er temmelig firkantet på denne butikken. Spurte du om de kjente til begrepet SERVICE før du gikk? :-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. mars 2006 Forfatter Skrevet 31. mars 2006 Spurte du om de kjente til begrepet SERVICE før du gikk? :-) Butikken er kjent for å ha dårlig service så jeg ble ikke akkturat overrasket. Men det er utrolig at noen kan drive butikk på den måten. Det eneste hun svarte da jeg spurte om det var mulig å bestille capen var Nei!, og ikke noe mer. 0 Siter
Gemini Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Butikken er kjent for å ha dårlig service så jeg ble ikke akkturat overrasket. Men det er utrolig at noen kan drive butikk på den måten. Det eneste hun svarte da jeg spurte om det var mulig å bestille capen var Nei!, og ikke noe mer. Er butikken en del av en kjede? I såfall tror jeg jeg ville skrevet en e-mail til ledelsen der og påpekt urimeligheten. Merkelig at et firma vil holde på slik...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.