Gå til innhold

På jakt etter en cape!

Anbefalte innlegg

Mary Poppins
Skrevet

Finnes det en nettside der man kan handle ByHelene Birger klær? Har lett men finner ikke noe, noen som vet?

Har funnet en cape fra det merke men de har ikke størrelsen min i butikken, men jeg får altså ikke denne capen ut av hodet mitt!

Skrevet

Kan ikke butikken bestille en for deg?

Mary Poppins
Skrevet

Kan ikke butikken bestille en for deg?

Nei det var visst ikke mulig, de er temmelig firkantet på denne butikken.

Skrevet

Nei det var visst ikke mulig, de er temmelig firkantet på denne butikken.

Spurte du om de kjente til begrepet SERVICE før du gikk?

:-)

Mary Poppins
Skrevet

Spurte du om de kjente til begrepet SERVICE før du gikk?

:-)

Butikken er kjent for å ha dårlig service så jeg ble ikke akkturat overrasket.

Men det er utrolig at noen kan drive butikk på den måten. Det eneste hun svarte da jeg spurte om det var mulig å bestille capen var Nei!, og ikke noe mer.

Skrevet

Butikken er kjent for å ha dårlig service så jeg ble ikke akkturat overrasket.

Men det er utrolig at noen kan drive butikk på den måten. Det eneste hun svarte da jeg spurte om det var mulig å bestille capen var Nei!, og ikke noe mer.

Er butikken en del av en kjede? I såfall tror jeg jeg ville skrevet en e-mail til ledelsen der og påpekt urimeligheten. Merkelig at et firma vil holde på slik...!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...