Gjest Med på alt Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 .. det blikke mere moro enn du lager sjæl. Jeg fant ikke opp kruttet, men jeg var der når det smalt. For jeg er Svein og jeg er med på alt" Får ikke den sangen ut av huet. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Tror jeg må få tak i meg ei sånn truse 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 30. mars 2006 Skrevet 30. mars 2006 Tror jeg må få tak i meg ei sånn truse Få tak i meg faktisk.. Vet ikke helt hva jeg skulle skrive der.. Tror jeg bare sier God Natt 0 Siter
Gyda Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Få tak i meg faktisk.. Vet ikke helt hva jeg skulle skrive der.. Tror jeg bare sier God Natt Hehe. Bra du tok natta. Men hvilken truse det er snakk om, vet jeg ikke. (Men det kan jo også være det samme - ikke så nøye. Er det Hotell Cæsar, forresten?) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Hehe. Bra du tok natta. Men hvilken truse det er snakk om, vet jeg ikke. (Men det kan jo også være det samme - ikke så nøye. Er det Hotell Cæsar, forresten?) Ei truse der det står: "Jeg er med på alt" eller "Er med på alt". Husker ikke helt =) 0 Siter
Gyda Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ei truse der det står: "Jeg er med på alt" eller "Er med på alt". Husker ikke helt =) Da skjønner jeg godt at du må ha tak i sånn, ja. ;-) (Vi burde kanskje få nonnekvantumsrabatt?) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Da skjønner jeg godt at du må ha tak i sånn, ja. ;-) (Vi burde kanskje få nonnekvantumsrabatt?) Ja, dette må jo være riktig truse på ONS-festival! Om natten ligger vi truseløse... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Da skjønner jeg godt at du må ha tak i sånn, ja. ;-) (Vi burde kanskje få nonnekvantumsrabatt?) Jeg kan ringe og høre! 0 Siter
amber sun Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ei truse der det står: "Jeg er med på alt" eller "Er med på alt". Husker ikke helt =) Ei sånn truse må jeg også ha. ;-) hehehe 0 Siter
amber sun Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ja, dette må jo være riktig truse på ONS-festival! Om natten ligger vi truseløse... Ja! Klart vi må ha sånne truser på ONS-festivalen. ;-P Vi satser på kvantumsrabatt her også. "Jeg er med på aaalt"-truser til alle nonnene. *s* 0 Siter
amber sun Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 hehe spiller den nå, har akkurat lastet den ned. ;-P Ganske morsom den ja *s* 0 Siter
Gyda Skrevet 31. mars 2006 Skrevet 31. mars 2006 Ja! Klart vi må ha sånne truser på ONS-festivalen. ;-P Vi satser på kvantumsrabatt her også. "Jeg er med på aaalt"-truser til alle nonnene. *s* Jeg gleder meg allerede. Vi burde kanskje få tilsendt vareprøver ... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.