Gå til innhold

Visst har Marit Bjørgen pupper!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere ikke sagt at det var henne så hadde jeg aldri kjent igjen det ansiktet der. Hun ser jo helt annerledes ut med sminke og oppsatt hår.

Når det er sagt, puppene ser helt ok ut i den flagg-kjolen, men at de kan påstå at kjolen er lekker er over min forstand. Jeg vet andre ting jeg ville brukt 10-15 lapper på.

Enig, hun var ikke til å kjenne igjen.

10 til 15 lapper for den kjolen eller for en kjole i det hele tatt, hadde ikke jeg kostet på kona.

• Svar 94
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

17

• Prozak

14

• mrxx

9

• Zombiebob

9

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

HELT ENIG!! Skrekkelig kjole!!

Men den svarte kjolen var ganske fin, men jeg synes ikke at Marit Bjørgen kler halterneck.

Synes den svarte kjolen var fin fra livet og opp, men burde hatt en annen modell inni kjolen ja.

De muskuløse armene hennes passer kanskje heller ikke så godt på catwalken som i skisporet... All ære til henne for hva hun får til innen sin idrett, men såpass bulende muskler på en dame er ikke det mest feminine jeg ser... (De musklene hennes har vært ennå mer utpregede i div. tv-opptredener enn på de bildene der)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig med deg. Godt trente kvinner er digg.

serendipity
Skrevet

Joda, hun har da pupper. Men jeg synts hun er i overkant markert over hele kroppen, og syntes ikke det er feminint. (men det har ikke noe med puppene, eller mangel på sådan å gjøre). Flott med veltrente jenter/damer, en dette syntes jeg er litt mye.

Gjest sunnhordland
Skrevet

HELT ENIG!! Skrekkelig kjole!!

Men den svarte kjolen var ganske fin, men jeg synes ikke at Marit Bjørgen kler halterneck.

Kor finn de desse bildene??

Gjest Jeg er også anonym
Skrevet

Det er utrolig umoden oppførsel å snakke dritt om navngitte personers utseende slik du gjør her.

Det er også veldig feigt å gjøre det anonymt.

Alle her er anonyme! At du har et fast nick betyr ikke at du ikke er anonym!

Hva er det med dol nerdene?

Skrevet

Kor finn de desse bildene??

mrxx har en link i sitt innlegg litt lenger opp her.

Skrevet

Hun er penere i ansiktet ved en målplassering når snørra og siklet renner, enn hun er på disse bildene.;o)

Hehe, hver sin lyst.

Skrevet

...dessuten så lyser det igjennom kjolestoffet hennes, så man ser tydelig kjønnsbehåringen...

*hvor faen er brillene mine*

;o)

Jeg ser det, men det er vel mer ønsketekning og skygger enn kjønnshår, dessverre.

Du har ikke briller som man kan se gjennom klær med?

Det vil jeg ha.

Skrevet

...dessuten så lyser det igjennom kjolestoffet hennes, så man ser tydelig kjønnsbehåringen...

*hvor faen er brillene mine*

;o)

Det der var nok bare en del av blondestoffet!! ;-)

Får en viss assossiasjon til en Kongen av Queens-episode forleden (reprise) hvor Doug bulket idet han passerte en strippebule, fordi han så noe som kanksje kunne være en brystvorte, eller eventuelt bare en lysbryter!!

*menn!!*

Skrevet

Hadde dere ikke sagt at det var henne så hadde jeg aldri kjent igjen det ansiktet der. Hun ser jo helt annerledes ut med sminke og oppsatt hår.

Når det er sagt, puppene ser helt ok ut i den flagg-kjolen, men at de kan påstå at kjolen er lekker er over min forstand. Jeg vet andre ting jeg ville brukt 10-15 lapper på.

Enig. Hun er helt ulik seg i ansiktet.

Skrevet

Antydning til pupper hadde hun, men slik kan jo til og menn fikse. Ikke noe hverken fint eller kvinnelig over henne.

Hvorfor har du så sterk trang til å forsvare henne? Ser du likedan ut selv eller hva?

Dama, noe det gjør meg vondt å kalle henne, er ikke fin i det hele tatt. Dessverre for henne er ikke engang ansiktet hennes søtt...

Ja, vi er tvillinger.

Skrevet

Joda, hun har da pupper. Men jeg synts hun er i overkant markert over hele kroppen, og syntes ikke det er feminint. (men det har ikke noe med puppene, eller mangel på sådan å gjøre). Flott med veltrente jenter/damer, en dette syntes jeg er litt mye.

Muskler kan være feminint. Det er bare vanetenkning at styrke assosieres med maskulinitet.

Men jeg synes hun ser stiv og fremmed ut med så mye maling.

Skrevet

B-cup er jo akkurat en håndfull.

Send gjerne bilder av dem til meg:-)

Skal tenke på det.

serendipity
Skrevet

Muskler kan være feminint. Det er bare vanetenkning at styrke assosieres med maskulinitet.

Men jeg synes hun ser stiv og fremmed ut med så mye maling.

Jeg syntes ikke hun er feminin, men en RÅ og barsk dame er hun. Det skal hun ha.

Har du noen ønsker for helgen?

Noe jeg skal diske opp med?

Skrevet

hun må ha hatt litt pupper ihevrtfall, men puppene ser da vitterlig ut som om de er dyttet litt på.

Ja, de er helt klart heist opp. Det må de være. Det er vel ingen som har sånne baller uten pushup eller innlegg.

Hehe, så du forresten verdens største silikonpupper i et TV-program i går på TV Norge? Det er det mest groteske jeg har sett.

Skrevet

Skal tenke på det.

Du må ikke tenke for mye, handling er det som skal til:-)

Skrevet

Jeg syntes ikke hun er feminin, men en RÅ og barsk dame er hun. Det skal hun ha.

Har du noen ønsker for helgen?

Noe jeg skal diske opp med?

Verdens beste er jo en sikker vinner. Takk!

Jeg synes Marit er veldig feminin, men hun passer bedre med bare bittelitt sminke og i sportsklær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...