Gå til innhold

Noen som har tatt fagbrev i butikk?

Anbefalte innlegg

Gjest Kendra
Skrevet

Var det vanskelig?

Hva måtte du gå igjennom?

Hvordan foregikk "eksamen"?

Skrevet

Kjenner ikke til dette fagbrevet.

Men generelt er det ingen som stryker til fagprøven, hvis de prøver å komme seg i gjennom det.

De få som stryker er de som ikke møter opp, ikke gidder å lære det de skal lære, med andre ord de som rett og slett gir faen.

Det betyr at dette er ikke noe å grue seg for eller å være redd for.

Dette vil du klare og dette vil gå bra.

Lykke til:-)

Gjest Kendra
Skrevet

Kjenner ikke til dette fagbrevet.

Men generelt er det ingen som stryker til fagprøven, hvis de prøver å komme seg i gjennom det.

De få som stryker er de som ikke møter opp, ikke gidder å lære det de skal lære, med andre ord de som rett og slett gir faen.

Det betyr at dette er ikke noe å grue seg for eller å være redd for.

Dette vil du klare og dette vil gå bra.

Lykke til:-)

Takk for det!

Jeg er ikke så veldig flink i bedriftsøkonomi,så det er det jeg ser mørkt på itilfelle.

Har ikke bestemt meg om jeg skal gjøre det ennå.

Noen som vet,hvis man har full annsinitet og tar fagbrevet,går man da enda litt mere opp i lønn?

Skrevet

Takk for det!

Jeg er ikke så veldig flink i bedriftsøkonomi,så det er det jeg ser mørkt på itilfelle.

Har ikke bestemt meg om jeg skal gjøre det ennå.

Noen som vet,hvis man har full annsinitet og tar fagbrevet,går man da enda litt mere opp i lønn?

Dette klarer du, det er jeg helt sikker på:-)

Normalt så skal du ha betalt for fagbrevet ditt, hvis dette er relevant for jobben din.

Du skal da få fagarbeiderlønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...