velo cipeda Skrevet 31. mars 2006 Del Skrevet 31. mars 2006 Jeg er en 46 år gammel mann som fikk en alvorlig ryggskade når jeg var 16 år og som jeg til tider plages med. Etter trafikkskaden oppstod det en nerveskade på høyre side bak på lår/legg, der jeg fremdeles mangler nerver, altså jeg kan f.eks. stikke meg selv med en nål uten å kjenne noen ting. Når det oppstår store og plutselige værforandringer, så får jeg noen voldsomme strømstøt i låret, nettopp der nervene er borte! Spesiellt under sykdom som influensa og lign. så er det voldsomme stikkende smerter som kan vare i flere dager i strekk og det eneste som da hjelper er å spise tabletter. Under disse forholdene så tar jeg en Paralginforte ca hver fjerde time for å klare å eksistere. Noen kaller det for statisk elektrisitet, ikke vet jeg, men ingen har kunnet gi noen god hjelp så langt. Lurer på om du eller andre har noen gode råd eller forslag til hva man kan gjøre med dette? Kansje flere har lignende problemer? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/225007-nerveskade/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.